K kobibo חבר אתר הודעות 6 מעורבות 0 נקודות 0 22/11/08 #1 חיברתי את כרטיס המסך HD4350 עם 3 יציאות עליו (VGA,DVI,HDMI ) מה DVI לכניסת ה HDMI בפלאזמה (סמסונג). רואים יפה מאוד תמונה אך קול אני לא מצליח לשמוע, התקנתי מקודדים חדשים אך זה לא עזר. אודה לעזרה תודה
חיברתי את כרטיס המסך HD4350 עם 3 יציאות עליו (VGA,DVI,HDMI ) מה DVI לכניסת ה HDMI בפלאזמה (סמסונג). רואים יפה מאוד תמונה אך קול אני לא מצליח לשמוע, התקנתי מקודדים חדשים אך זה לא עזר. אודה לעזרה תודה
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 22/11/08 #2 אתה חייב את המתאם של ATI מ- DVI ל- HDMI
K kobibo חבר אתר הודעות 6 מעורבות 0 נקודות 0 23/11/08 #3 יש בכרטיס גם יציאת HDMI במידה ואחבר כבל עם שתי קצוות של HDMI בין הכרטיס לטלויזה, האם זה יוכל לפתור את הבעיה? במידה ולא האם כבל RC של אודיו יעשה את העבודה ? תודה על התגובה
יש בכרטיס גם יציאת HDMI במידה ואחבר כבל עם שתי קצוות של HDMI בין הכרטיס לטלויזה, האם זה יוכל לפתור את הבעיה? במידה ולא האם כבל RC של אודיו יעשה את העבודה ? תודה על התגובה
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 23/11/08 #4 לדעתי, אתה צריך להתקין דרייבר של אודיו HDMI על מנת שזה יפעל (אמור להגיע בדיסק של הכרטיס). אתה יכול לחבר כבל ליציאת האודיו בכרטיס קול, צריך לבדוק לאיזו כניסת HDMI יש כניסת אודיו אנלוגית משוייכת.
לדעתי, אתה צריך להתקין דרייבר של אודיו HDMI על מנת שזה יפעל (אמור להגיע בדיסק של הכרטיס). אתה יכול לחבר כבל ליציאת האודיו בכרטיס קול, צריך לבדוק לאיזו כניסת HDMI יש כניסת אודיו אנלוגית משוייכת.