לא שומע קול בחיבור המחשב לפלאזמה

  • פותח הנושא פותח הנושא kobibo
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

kobibo

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
חיברתי את כרטיס המסך HD4350 עם 3 יציאות עליו (VGA,DVI,HDMI ) מה DVI לכניסת ה HDMI בפלאזמה (סמסונג).

רואים יפה מאוד תמונה אך קול אני לא מצליח לשמוע, התקנתי מקודדים חדשים אך זה לא עזר.

אודה לעזרה

תודה
 

אתה חייב את המתאם של ATI מ- DVI ל- HDMI
 
יש בכרטיס גם יציאת HDMI במידה ואחבר כבל עם שתי קצוות של HDMI בין הכרטיס לטלויזה, האם זה יוכל לפתור את הבעיה?

במידה ולא האם כבל RC של אודיו יעשה את העבודה ?

תודה על התגובה
 
לדעתי, אתה צריך להתקין דרייבר של אודיו HDMI על מנת שזה יפעל (אמור להגיע בדיסק של הכרטיס).
אתה יכול לחבר כבל ליציאת האודיו בכרטיס קול, צריך לבדוק לאיזו כניסת HDMI יש כניסת אודיו אנלוגית משוייכת.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור