לא רואים בטלויזיה כשמחוברת דרך רסיבר

  • פותח הנושא פותח הנושא אבנר
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אבנר

אוהב את התחום
הודעות
103
מעורבות
1
נקודות
18
שלום לכולם

הטלויזיה שלי היתה מחוברת עד היום לממיר עידן +, בכבל HDMI.
קניתי רסיבר ימאהה 375, חיברתי לו את ה HDMI Out לטלויזיה ולכניסת HDMI1 את היציאה של הממיר.
לא רואים כלום.

ניסיתי עם הקומפוסיט (מקווה שאני לא מתבלבל בשם - צהוב לבן אדום) ורק שומעים את האודיו של הערוץ. לא רואים תמונה.

ניסיתי לחבר די.וי.די בכניסה הזו של ה HDMI של המגבר וכן רואים תמונה.
(הסרט לא מנוגן אבל זו בעיה אחרת :-( )

ז"א שהחוט בסדר.

יש למישהו רעיון למה לא רואים תמונה ?

תודה רבה
 

נמצאה הבעיה.
הממיר של עידן +.

ברגע שהחלפתי לאחד אחד, רואים.


עכשיו בעיה חדשה:

הרסיבר מחובר ב HDMI לטלויזיה.
חיברתי את הDVD/וידאו הישן שלי לרסיבר, בכבל אדום לבן צהוב.
שומעים את המוסיקה של הסרט אבל לא רואים תמונה.
(בעיה דומה לקודמת)

מצד שני, כשהDVD מחובר ישירות לטלויזיה, לא דרך הרסיבר, עם אותו אדום לבן צהוב, אז כן רואים תמונה.
מה עושים ?
 
מחברים את ה DVD לטלוויזיה ואת ה DVD לרסיבר לסאונד
כך פעלתי לפני הרבה שנים לפני עידן הסטרימר.
 
הבהרה

זה רעיון!
אתה מתכוון לחבר רק את האודיו לרסיבר, ואילו את הוידאו לטלוזיה עצמה ?

אגב, ממה נובעת תקלה כזו ?
זו איזה חסימה של הרסיבר עצמו ?
 

פשוט אין לו יכולת להמיר את האות האנלוגי של הוידאו מה DVD לאות דיגיטאלי ב HDMI .
 
תודה. אבדוק את זה עם היבואן!

אם אתה צודק, זה ימנע ממני להכניס את האות האנלוגי, בחוט הצהוב לרסיבר ולהוציא אותו משם אל הטלויזיה ב Monitor out ?
 
ביררתי

הנציג של היבואן אומר שאין לדגם 375 מה שנקרא up-scaling.
בשביל זה צריך לקנות מגבר מסדרה 677 או לקנות DVD תומך HDMI.

אבדוק את האופציה של לחבר בקומפוננט למגבר וממנו לטלוזיה ואדווח.
 

זה רעיון!
אתה מתכוון לחבר רק את האודיו לרסיבר, ואילו את הוידאו לטלוזיה עצמה ?

אגב, ממה נובעת תקלה כזו ?
זו איזה חסימה של הרסיבר עצמו ?

בדיוק. בהצלחה.
 
עובד.

בהתחלה ניסיתי לחבר את אות הוידאו (חוט צהוב) לטלויזה ואת האודיו (אדום לבן) למגבר וממנו (ב av out) לטלויזיה.
עבד!
אח"כ עשיתי לוידאו מה שעשיתי לאודיו. לא עבד.
בסוף הסתבר שהבעיה היתה במחבר (בננה) של הוידאו)

עכשיו הכל מחובר, אל המגבר וממנו לטלויזיה ועובד.
 
יופי תיהנה.

לא הגיע הזמן לעבור לסטרימר? לא יקר ונותן איכות HD מלאה.
 

תודה.
אשמח לקבל המלצה לסטרימר לא יקר :-)

בנוסף, בשביל לראות סדרות דרך האינטרנט, חשבתי על מחשב ופתחתי שירשור
כאן
שאלתי על כמה דגמים ספצפיים אבל לצערי קיבלתי רק המלצה למשהו אחר, שלא שאלתי לגביו.

אם תוכל להסתכל ולראות אם אתה מכיר משהו מהדברים הללו ומה ההבדל בין משהו ב 2500 שקל למשהו ב 600, שעל פניו נותן אותו דבר :-(
 
אני יודע שיש היום מעבר למחשבים שמותקנים בהם תוכנות שונות (חלקם בתשלום)
שנותנים תפריטים דומים לסטרימר. לי אין כרגע מספיק זמן להתעמק בזה
לכן אני מעדיף סטרימרים בגלל קלות התפעול -אפילו לפני כמה ימים רכשתי אחד חדש Mede8er MED800X3D

מציע לך להתעמק בפורום הכחול -יש שם הרבה מידע בנושא. (עשרות דיונים)
בהצלחה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור