LCD לא מצליח לראות את שידורי ערוץ 1,2 בצבע וללא קול

  • פותח הנושא פותח הנושא rta1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

rta1

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

קניתי LCD תוצרת SHARP בארה"ב ובדקתי עם מצלמת וידאו (PAL) ישנה מהארץ שרואים ציבעוני עם קול דרך אחד ה- input במסך (כניסה צהוב,אדום לבן). מה שאומר שהיא מזהה PAL.
בארץ אין לי כבלים ואני משתמש רק באנטנה לקליטת ערוץ 1 ו-2 וכשחיברתי את ה-LCD הצלחתי לקלוט בשחור לבן וללא קול!!! מה צריך לעשות? איך אני פותר את הבעיה?
דרך אגב - כשאני מחבר DVD PAL ל- input 1 אזי הכל עובד כשורה. הבעיה היא איך אני רואה ערוץ 1 ו-2?

תודה
 

אז הטיונר הפנימי של המסך לא מצליח "לתפוס" את התדר המתאים בארץ.
 
את זה הבנתי. אבל איך ניתן בכל זאת לראות ערוץ 1 וערוץ 2 ללא חיבור לכבלים (יס או הוט)?
 
לחפש אולי טיונר חיצוני שיתחבר אל כניסות הוידאו של הטלויזיה.
להמתין שיתחילו שידורי DTT...
 

כמו לדוגמא לחבר וידאו ל input של הטלויזיה ודרך הוידאו לראות את ערוצי הטלויזיה? האם זו כוונתך?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור