לא מצליח להחליט על טלוויזיה...

  • פותח הנושא פותח הנושא udi_b
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

udi_b

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
שלם לכולם,
בימים אלו אני מסיים לשפץ דירה בת"א.
בתור פרפקציוניסט/אובססיבי ואדם המתקשה בקבלת החלטות, אני מתלבט רבות לגבי הטלוויזיה אותה אקנה :)
ראוי לצין שמרחק הצפייה יהיה 2-4 מטר ולפי החישוב שעשיתי נראה לי ש42 אינצ' יהיה גודל נכון.
התקציב התחיל באזור ה5000 ש"ח אך לאחר התרשמויות שערכתי הגעתי להמלצה לקניית טלווזיית שארפ- lc-42sb55e. קיבלתי הצעה של 6700 ש"ח לעומת ההצעה הזולה ביותר באינטרנט- 7700.
משום מה התעקשתי על full hd ללא סיבה ראוייה לציון...
הטלוויזיה תשמש אותי לשידורי היום יום אך בעיקר לשידורי ספורט וסרטי DVD- אני חובב קולנוע מושבע.
האם אכן מדובר ב"פשרה" מוצלחת? אולי כדאי לרדת קצת במחיר לקניית טושיבה, סוני וכו'? מה לגבי פלזמה? אולי בכלל FULL HD היא בחירה מוטעית? יש לכם המלצה אחרת?
אודה לכם מאוד אם תשיבו לפנייתי...
תודה רבה
אודי
 

שלום,
אם אתה מתכוון לצפות בעיקר בשידורי טלוויזיה רגילים ושידורי ספורט בפרט, פלזמה תוכל להתאים בהחלט, היות והיא סלחנית לבעיות האיכות בשידור הישראלי.
תוכל למצוא דגמי פלזמה מתוצרת פנסוניק, סמסונג ו- LG.
 
מה לגבי הLCD?

תודה
מה לגבי הLCD שהזכרתי?
אל תשכח שהדגש הוא על סרטים, בעיקר DVD כרגע...
 
ב- DVD שני המסכים יראו תמונה טובה.
לא יצא לי לבחון את המסך שציינת, לשימושים שלך אכן FULL HD אינו MUST כלל וכלל.
 

מנסיון שלי ושל חברים השארפ מצוינות אם כי איני מכיר את הדגם הספציפי שציינת. אנסה לברר עליו ביום ראשון
 
תבדוק אם בחנות החשמל של ניסים בדיזנגוף סנטר בצד של רחוב טשרניחוסקי, גם מחיר וגם אם נמצא בתצוגה וניתן לבוא לראות (קח איתך DVD שאתה מכיר) ולהתרשם. מנסיון אישי ושל חברים הוא בדרך כלל בין הזולים. חנות מאוד אמינה.
 
קפוץ לאבי סופר.
ראיתי שיש לו מבצעים מעולים עכשיו.
אם אתה קונה גם איזה גודל מסויים אתה מקבל מערכת סראונד של פיוניר:)
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור