לא מצאתי פורום מתאים, אבל יש לי בעיה עם מסך למחשב...

  • פותח הנושא פותח הנושא galbez
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

galbez

אוהב את התחום
הודעות
58
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,

לאחרונה רכשתי מסך LCD רחב של סמסונג בגודל 22`` (דגם syncmaster 226bw) וחיברתי אותו למחשב בחיבור DVI.

התקנתי את הדרייבר + התוכנות המצורפות (magictune ו-natural color), שיניתי את הרזולוציה ל-1680X1050 וניסיתי להריץ משחק - אך המשחק לא עלה. ניסיתי להריץ משחק אחר אך הוא הראה לי רק את מסך הפתיחה וגם הוא לא עלה.

הסרתי את התוכנות שבאו עם המסך (כולל הדרייבר) אך המשחקים עדיין לא עלו. גם כשהחזרתי את הרזולוציה לקודמתה (1024X768) הבעיה חזרה על עצמה.

מה עלי לעשות?

תודה רבה מראש!
 

איזה כרטיס מסך יש לך ?
כשאתה עובר לרזולוציה 1680x1050, שולחן העבודה נראה בסדר ? סרטים גם עובדים בסדר ?
 
geforce 6600 עם הדרייברים הכי חדשים של nvidia.

וחוץ מהמשחקים הכל בסדר - שולחן העבודה, סרטים...
 
תנסה להסיר את התוכנות המצורפות של המסך.
חפש גם בהגדרות Size במסך (native Rate או Full)
 

הן כבר הוסרו כמו שאמרתי...

ואיפה נמצאת ההגדרה שדיברת עליה?
 
ההגדרה נמצאת בתפריט של המסך עצמו (לא במחשב)
 
לא מצאתי את ההגדרה הזאת...

ובאותה הזדמנות, מדוע כפתור ה-auto adjustment שעל המסך שלי מסרב לעבוד?
 

הוא עובד רק בחיבור אנלוגי (לא רלוונטי בחיבור Dvi)
 
אה אוקיי, תודה רבה!

אגב, ניסיתי משחק אחר (אמנם קצת יותר ישן מהשניים האחרים) והוא עבד ללא בעיה!

הפתרון האחרון שאני רוצה להגיע אליו זה פרמוט ואני לא בטוח שגם זה יעזור...

ליאור, האם יש לך עוד רעיון שיוכל לעזור לי?

תודה מראש...
 
נערך לאחרונה ב:
הבנתי מה הבעיה!!!

בחיבור Dvi המשחקים לא עבדו אבל כשהחזרתי ל-vga הם עבדו בלי בעיות!!!

האם ישנה תוכנה/דרייבר/כל דבר אחר שמעדכן את המשחקים הלו ומוסיף להם תמיכה ל-dvi??

תודה רבה מראש!!!
 

לא משנה! כל הבעיות נפתרו (לעת עתה :p)

ליאור, תודה רבה על ההקשבה והמענה המהיר!
 
יופי, תתחדש !
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור