לא מאמין בטלויזיות LCD או פלאזמה מחפש טלוויזיה CRT גדולה

  • פותח הנושא פותח הנושא yehudahe
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yehudahe

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
לא מאמין בטלוויזיות LCD או פלאזמה, האיכותיות באמת עולות הרבה, אין לי בעיה של מקום ולכן מחפש טלוויזיה CRT גדולה - 42 אינטש טובה ואיכותית.
יש למשהו המלצות?
 

אני חושש שזה לא קשור לאמונה או משהוא כזה - לדעתי החברות הרציניות כבר לא מיצרות כאלו חדשות
 
שכחת שאני הלקוח

שכחת שאני הלקוח.
החסרון בטלויזיה CRT שהיא לעולם תהיה ביחס 3:4. וזהו.
 
פגשתי מספר טלויזיות של לווה אופטה CRT שהיו בתצורת מסך רחב בעבר - דרך אגב לא פגשתי מסכי CRT טובים מהם.
אתה לקוח והלקוח תמיד צודק, אבל היצרניות לא רואות מספיק רווח במסכי CRT כך שלא מיצרים אותם יותר.
 

נערך לאחרונה ב:
בתור בעל גאה של לווה 32"

אני יכול לומר שעדיין לא ראיתי תמונה טובה/עדיפה יותר, ממסך של לווה -לא במסכי פלאזמה או LCD - ובוודאי שלא ב CRT.

הבעיה שהיה לך קשה למצוא מסך כזה שאינו מעבר ל32 אינטש -למרות שיש{היו }מסכי CRT
בגדלים של 37, אפילו יש אחד של לווה 40 אינטש.
 
32 או 34 אינטש זה בדיוק הכיוון

32 או 34 אינטש, זה בדיוק הכיוון.
 
32 או 34 אינטש, זה בדיוק הכיוון.

אבל גם לווה עברו למכור רק מסכי LCD
 

מה התקציב לרכישת מסך?
 
crt

חדד את שאלתך תקציב,מסך רחב או רגיל חדש או יד שניה?
 

זה המחיר שמוצע למי שמוכן לפנות להם אותה משטח התצוגה :)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור