לא כל עוגות הגבינה נולדו זהות - על השוני הסוני בין תוכנות אודיו שונות.


לי זה עושה חררה. לא מספיק התעסקות בכבילה או שינוי זווית של מילימטר ברמקול עכשיו צריכים להיות מהנדסי תוכנה כדי לשמוע מוזיקה.
תעבור לאנלוג - בכלל יהיה לך רגוע (אין סוף בחירות, דילמות וקומבינציות - פטיפון, זרוע, כבילה בתוך הזרוע, כבל פונו, פונו סטייג').... ;)
 
  • Like
Reactions: gds

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור