לאיזה טכנולוגיה משדרגים בעלי הפלזמות?

  • פותח הנושא פותח הנושא michael123
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אני דווקא אהבתי רת ה-LG, אבל המוכר אמר לי שאו טו טו מגיעים מסכי סוני של 2015 וה-contrast שלהם יהיה בר השוואה ל-OLED (שמבחינת OLED סוני מפגרים אחרי LG בכמה שנים טובות)

אם החדר לא חשוך לגמרי, לטעמי מסכי LG אלה 60-70 אינצ' של 4K סוף הדרך. ומחירם בארה"ב מצחיק. והם כולם גם 110-230 וולט,...
 
בר השוואה ל-OLED? בחדר חשוך אין מצב... אולי בחדר מואר זה יראה דומה.
 

1. אי אפשר להסיק כלום מהתצוגה בחנויות. אין להם מושג איך לכוון את המכשירים, לרב.

2. צריך לזכור שבארץ בד"כ מוכרים את המסכים של השנה שעברה...
 
אני הייתי ב-best buy ב-union square, יש שם תצוגה רגילה וחנות בתוך חנות בשם magnolia

ליאור, אני די בטוח שאתה צודק, זה מה שהמוכר אמר לי. נו, אני מניח שתקבל אחת כזאת לבדיקה :)
 
ליאור, 65EG9600 היא של שנה שעברה?
מה ההבדלים עיקריים מול 9700 (מעבר לעוד חיבורים USB3, HDCP 2.2)?

ראיתי גם שהוכרז דגם שטוח 65EF9500.. והוא זהה מבחינת איכות תמונה ל-EG9600?
 

לא השוותי בין הדגמים ישירות. בסדרות החדשות הוכנסו שיפורים בנושא עמידות לצריבה וכו'.
 
דווקא ה- 65EG9600 היא דגם חדש יותר ובאה עם מערכת הפעלה מעודכנת WebOS 2.0, ה- 9700 יצאה בשנה קודם במחיר גבוה יותר.
בינתיים ב- OLED 4K יש רק דגמים קעורים, אני מניח שהחברה תוציא גם מסך שטוח, אבל לא יודע לומר מתי.
 

טוב, תודה

אני קורא ב-amazon וגם מבקרים עצמם (CNET) מדווחים על תקלות עם טלוויזיות אלה. כשהזמנתי בזמנואת פנסוניק מארה"ב ידעתי שהיא אמינה מאוד. עם LG אני לא יודע אם יהיה לי אומץ להזמין מחו"ל
 
יש בזה משהו, זו טכנולוגיה שנמצאת בראשית דרכה, קשה לומר כמה היא אמינה לאורך זמן בשלב זה.
הטלוויזיות הדקות הללו גם יותר עדינות במשלוח, לא הייתי מזמין בלי ביטוח נזק מלא למטען.
 
יש לך היום פלזמה?
איזו?
אולי אין סיבה לשדרג.

...לשדרג ל..פלזמה :)
 

המסכים הקעורים האלה זה גימיק מיותר, בדיוק כמו תלת, מקווה שזה יעלם מהר.
את הקורו 50 שלי אני לא רואה למה להחליף, רק להתפלל שתמשיך לסחוב, לא רואה סיבה למה לא.
אם היא היתה מתפגרת, רק פלזמה פנסוניק, מקווה שיש כאלה עדיין.
 
המסכים הקעורים האלה זה גימיק מיותר, בדיוק כמו תלת, מקווה שזה יעלם מהר.
את הקורו 50 שלי אני לא רואה למה להחליף, רק להתפלל שתמשיך לסחוב, לא רואה סיבה למה לא.
אם היא היתה מתפגרת, רק פלזמה פנסוניק, מקווה שיש כאלה עדיין.

היני, אני כתבתי שיש :)
P65VT60M חדשה עם אחריות ל-5 שנים. יש עדיין כמה.. כמעט חצי מחיר ממה שהיה בהשקה לפני שנה וחצי.
 

תמונות מצורפות

  • IMG-20150825-WA0003.jpg
    IMG-20150825-WA0003.jpg
    KB 104.7 · צפיות: 509
ניתן להשיג היום פלזמה 65 אינטש באיכות פחות או יותר כמו קורו?
 

אפשר דגם? :)
 
P65VT60
 

:)
קורו זה פנסוניק מ-2009

http://www.avsforum.com/forum/167-p...vt60-samsung-pn60f8500-pioneer-pro-141fd.html

The Panasonics' black levels were confirmed in Oz The Great And Powerful during the transition from black-and-white 4:3 to full-color 2.40:1. In that transition, the 4:3 image has black bars on all four sides, and the right and left edges expand outward until the image is 2.40:1, leaving black letterbox bars above and below on the 16:9 screens. Those black bars literally disappeared into the darkened room on all three sets. The black-and-white shots looked ever so slightly sepia on the Pioneer, whereas the Panasonics were truly black and white.


http://www.cnet.com/products/panasonic-tc-pvt60/

The Panasonic VT60 produces the second-best picture quality of any TV we've ever reviewed, equal to or better than our in-house Pioneer Kuro reference and surpassed only by the ZT60; exceedingly deep black levels and excellent shadow detail; well-saturated colors and excellent skin tones; industry-leading sound quality; extensive features including touch-pad remote, voice control, and onboard camera.


http://www.soundandvision.com/content/panasonic-tc-p65vt60-3d-plasma-hdtv-test-bench

Full-On/Full-Off Contrast Ratio: 28,500:1

All measurements were performed in the Professional2 picture mode for 2D and the Custom (3D) mode for 3D, through an HDMI input with the set adjusted for a darkened room. The peak white level to achieve the measured contrast ratio was just over 34 foot-lamberts, and the black level 0.0012 ft-L. (The full-on/full-off contrast ratio measured on the Pioneer PRO-141FD Kuro for the comparisons in this test was 22,400:1 with peak white 33.6 ft-L, black level 0.0015 ft-L.)
 
איתי, לקח לפנסוניק כמה שנים, אבל בסוף הם עשו את זה ועקפו את הקורו (כולל איכות עיבוד וידאו יותר טובה). ואז פרשו בעצמם מעולם הפלזמות...
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור