לאיזה טכנולוגיה משדרגים בעלי הפלזמות?

  • פותח הנושא פותח הנושא michael123
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,853
מעורבות
1,467
נקודות
113
OLED קצת יקר היום ויש לו מחלות ילדות (צריבות מסך?)

האם רלוונטי 4K בחיבור למחשב כאשר התכנים הם סרטים דחוסים?

בקיצר, עד 4000$US מחיר חו"ל גודל 65"
ללא תלת מימד
ללא SMART - רק פאנל
ללא אודיו כמובן, ללא USB וכל מיני שטויות אחרות כמו סטרימר :)

צבעים חמים, חיים
תנועה חלקה

אפשרויות כיול - רצוי
 

יש לך היום פלזמה?
איזו?
אולי אין סיבה לשדרג.
 
איו סיבה מיוחדת לשדרג, אני מריץ סרט פעם-פעמיים בשבוע מהמחשב ולי זה מספיק.
וסביר להניח כי אני אחכה עוד שנה לפחות עד שמחירי OLED 65" יתקרבו ל-5K$

יש לי פנסוניק 50" מ-2008. כאמור היא מכוילת, אבל
- לאחרונה ישנה אופנה לצלם סרטים בחושך. כאן חסר פירוט. טלויזיה גם לא מתאימה את עצמה לתאורה חיצונית
- מצטער כי לא קניתי בזמנו את 65". אם היה לי 65" לא הייתי חושב בכלל לשדרג

בבנגקוק ב-Paragon יש אולי מבחר הכי גדול של טלוויזיות מחוברות, וזה לא ממש עשה לי את זה. חדות תמונה מלאכותית, צבעים לא אמיתיים. וכל זה די מעייף את העיניים

מה שנכנס לתקציב כרגע זה מכשיר הנ"ל
http://www.bhphotovideo.com/c/product/1119808-REG/lg_65uf9500_uf9500_65_4k_smart.html

אבל ביקורות לא מחמיאות במיוחד..
וחוץ מזה, OLED כבר מחכה בפינה..
 
איפה תמצא מסך ללא סמארט, אודיו או סטרימר? אלו דברים בסיסיים היום, זו מחשבה לא ריאלית שאפשר לקנות מסך שהוא "פאנל" בלבד.
לשאלתך, יש מסכי LED LCD טובים, אבל אף אחד מהם לא יציג ניגודיות טבעית וזויות צפיה של פלזמה או OLED.
מאלו, ה-AX800 של פנסוניק מציע יכולות כיול ועיבוד צבע מתקדם והיא בהחלט מרשימה באיכות תמונה, אבל זה לא OLED.
 

אגב, אני אישית חושב שהיום הטלויזיות שנותנות את התמונה הטובה יותר הן SONY.

שוב, זו דעתי בלבד. (אל תשאל על דגמים כי אני לא זוכר בע"פ).
 

גם אני אהבתי סוני לפני כמה שנים, אבל יקרות
איפה תמצא מסך ללא סמארט, אודיו או סטרימר? אלו דברים בסיסיים היום, זו מחשבה לא ריאלית שאפשר לקנות מסך שהוא "פאנל" בלבד.
לשאלתך, יש מסכי LED LCD טובים, אבל אף אחד מהם לא יציג ניגודיות טבעית וזויות צפיה של פלזמה או OLED.
מאלו, ה-AX800 של פנסוניק מציע יכולות כיול ועיבוד צבע מתקדם והיא בהחלט מרשימה באיכות תמונה, אבל זה לא OLED.

תודה, ליאור.
אני לעט מגיע לאותה מסקנה
 
OLED קצת יקר היום ויש לו מחלות ילדות (צריבות מסך?)

האם רלוונטי 4K בחיבור למחשב כאשר התכנים הם סרטים דחוסים?
ככל הידוע לי כל הטלויזיות 4K תומכות בתקן DHCP 2.2 מה שבשלב זה עוצר היכולת להקרין כותרי 4K ללא הרשאת מקור.
לפיכך הפורמט של תכנים דחוסים לא רלוונטי כל עוד המדובר בסרטי 4K עם זכויות יוצרים, עד שימצא פיתרון.
 
אצלי זה מחובר למחשב בלבד
 

זאת באמת שאלה איך המסכים מתנהגים עם HDMI של מחשב (בזמנו היה נושא של native resolution ובכלל החיבור לא תמיד היה חלק)

מבחינת מחשב, הוא תומך ב-HDMI 1.4A עם רזולוציה עד 4096x2160 וב-DisplayPort עד 3840x2160
 
כיום, Native Res זה סטנדרט ולא צפויה להיות בעיה. לגבי "סרטים דחוסים", רוב קטעי ההדגמה בהם נתקלתי, מגיעים בקידוד MPEG4 בקצב של סביב 50Mbps, הייתי סקפטי לגבי האיכות, אבל לרוב זה נראה טוב מאוד ובהחלט רואים יתרון בחדות (תלוי כמובן במרחק צפיה).
 
ליאור, אם זה מה שיש הכי טוב -
http://www.lg.com/us/tvs/lg-65EC9700-oled-tv
מקווה שהמחיר יירד ל-5-6K ב-2016 ושהפלזמה שלי לא תמות עד אז :)

בינתיים אברר איפה אפשר לראות טלוויזיה אחת מול השנייה נגיד SONY בטכנולוגיה "ישנה" ו-OLED
 

המחירים יורדים... נמתין בסבלנות.
 
ליאור,

הזדמן לי פה לבקר ב-best buy. הייתה טלוויזיה של LG OLED 65" של 2015 (9000$ !!) וגם דגמים של LG, Sony ו-Samsung אחרים.

בגדול, אני חייב לציין כי התמונה של LG "הרגילה" הייתה די מאוזנת, פירוט וקונטרסט די טובים, שחורים טובים יותר מהפלזמה שלי בבירור. בדקתי גם מזוויות (עד 160 מעלות), רואים טוב.

OLED כמובן נתן שחורים יותר שחורים, אבל התמונה בכללי לא הייתה טובה, או שפשוט טלוויזיה לא הייתה מכוילת. ואני גם לא אוהב את ה-Curved הזה (בשביל מה זה??)
 

למה התמונה לא היתה טובה? מה היתה הבעיה?
על איזה LG רגילה אתה מדבר? השחורים נראים בסדר עד שאתה מחשיך את החדר ורואה שזה לא מוחלט.
 
למה התמונה לא היתה טובה? מה היתה הבעיה?
התמונה ב-OLED כאילו הייתה מכוונת לקצוות, היו חסרים לי גוונים. שוב, אולי חוסר כיול.

על איזה LG רגילה אתה מדבר?
לגבי ה-"רגילה" טלויזיה 4K של LG של 2015 בגודל 65" ו-70" לא OLED

השחורים נראים בסדר עד שאתה מחשיך את החדר ורואה שזה לא מוחלט.

נכון. הייתי בחדר Magnolia שלהם של קולנוע בייתי, ועם פחות תאורה ראיתי את זה..

אבל 9000$ ..
 
כנראה ה-OLED היתה על מצב תמונה דינמי, להרשים בחנות...
 

אגב, אני אישית חושב שהיום הטלויזיות שנותנות את התמונה הטובה יותר הן SONY.

שוב, זו דעתי בלבד. (אל תשאל על דגמים כי אני לא זוכר בע"פ).
גם אני אוהב את המסכים של סוני . יש להם תמונה די נעימה ומעודנת .
הכול ענין של טעם .

במסכי הדגל הבחירה שלי היא סוני דגם X-9005B מסך חלומי :בעד:
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור