כתם על מסך LCD סמסונג - אני חייב שמישהוא יעזור לי

  • פותח הנושא פותח הנושא dudu_bclalit
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dudu_bclalit

מושעה
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
רכשתי טלוויזיה a-450 סמסונג לפני חודשיים פתאום הופיע בצידה השמאלי לכל האורך כתם בצבע אדום שנראה בברור במיוחד על הצבע השחור .
ניסתי לנתק מהחשמל לילה שלם אך ללא הועיל .
פשוט לא בא לי שיפתחו את המכשיר אני למוד ניסיון מר בנושא
מה לעשות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

זה קורה בחיבור בכל הכניסות? (ממיר, DVD וכו')
 
ליאור , אתה לא שם לב שהבעיה הזאת מתרחשת הרבה לאחרונה אצל הרבה משתמשים ?
 
מה זה יפתחו?
יש לך אחריות? תנצל אותה. תתחיל בלהזמין טכנאי של החברה. יש לך אחריות לא?
קנית מוצר מקורי לא?

אני לא מבין אנשים . תסלחו לי אבל פה תהיה ביקורת. גם אני בעל ראש טכני ואני מאוד אוהב להתעסק עם הדברים האלו לבד. הבעיה היא שבתתקופת אחריות של המוצרים , אני לא נוגע. למה? כי אני יכול לקלקל יותר מלהועיל בהרבה מקרים וכמו כן לרוב תפוג האחריות.
לכן אני אומר. תפנו למוקדי השירות!
 

ראשית תודה !לא חיברתי כניסות אחרות פשוט ניתקתי את הממיר של "יס" ושהמסך שחור קשה לפספס את הכתם .
אני מחובר ב-s-vido עם כבל לא פשוט בכלל .
לפני הטלוויזיה הנ"ל היה לי c-9 לאחר חודשיים התחיל בעייה דומה ולקחו אותה אין ספור פעמים לתיקון עד שהחלפתי ל a-450 כמובן בתוספת תשלום (1500 ש"ח ) .
המסך הנוכחי התקבל אצלי פחות מחודשיים וכבר מתחילה אותה הבעייה .
אני חושב שאין טכנאים מיומנים מספיק לתיקון מסכים כאלה .
אין לי כוח להתעסק עם מיני ליין ולא רוצה להרחיב בנושא אין לי מספיק מקום .
האם מנסיון של מישהוא קיים תקדים לקבלת זיכוי והחלפה למסך מחברה אחרת
אשמח מאוד לדעת למי קרה עוד מקרים דומים עם סמסונג .
תודה מראש לכל העוזרים
 
אני החלפתי קניתי טלויזיה 42" של טושיבה ונשרף לה חלק מבפנים אז קיבלתי טלויזיה 32" של מאג ואת ההפרש ביניהם. אני לא יודע כמה זמן זה בתוקף אז כדאי שתתקשר ותבדוק
 
רק סמסונג
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור