כתם המסך LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא oferT
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

oferT

חבר משקיען
הודעות
5,204
מעורבות
46
נקודות
48
כמובן כתם במסך LCD

מזה זמן מה הבחנתי בכתם קטן בצד ימין של מסך מסוג 170P של פיליפס.
שיערתי שזה נובע מכיוון הרמקול שאכן היה צמוד למסך באותו צד -לכן הרחקתי את הרמקול
מהמסך,אבל הכתם נישאר.

ניסיתי גם לנתק את המסך מהחשמל לפרק זמן...אבל זה לא עזר. חשוב לציין שלפעמים הכתם נעלם לגמרי -אבל לאחר זמן מסוים הוא חוזר.

מה הבעיה בדיוק?
והאם יש פיתרון שאפשר לנסות לתקן את המצב? {למרות שזה קטן, ולא מפריע במיוחד,אבל בכל זאת}

דרך אגב ,למה אין אפשרות לתקן כותרת?
 

נערך לאחרונה ב:
אפשר לתקן כותרת, כשאתה במצב עריכה אז תכנס ל"מתקדם" או להכנס לפורום (במצב בו רואים רק את כותרות השרשורים), לעמוד על הריבוע בו נמצאת כותרת השרשור שלך, ללחוץ פעמים על לחצן שמאלי בעכבר ואז תפתח הכותרת לעריכה.
באיזה צבע הכתם? האם הוא תמיד בגודל אחיד ותמיד באותו הצבע? (נשמע כמו שאלות של רופא...)
 
כן, תמיד בגודל אחיד,{לפעמים משתנה,מוקטן יותר} ובאותו וצבע. {לבן}
 
מממ... ב-LCD העמדת רמקולים קרוב למסך לא משפיעה כמו בטלוויזיות CRT.
לא כל כך מכיר את התופעה, הייתי מתייעץ עם המעבדה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור