שלום,
אמש, פתאום, ללא הודעה מוקדמת, הופיע כתם שחור/אפור מעונן זקוף מתחתית המסך, קצת מימין למרכזו כלפי מעלה.
לקח לי כמה שניות לקלוט שלא מדובר באיזו פרסומת שמחשיכה את הדפדפן או משהו כזה.
במשך דקות ארוכות התחלתי לחפש איזה מסך כדאי לי לקנות כדי להחליפו ומה הסיבות לבעיה, אבל אז נעלם הכתם.
אבל לאחר כמה דקות הוא חזר.
בלילה כיביתי את המחשב והמסך וניתקתי אותם מהחשמל. הבוקר הכתם הופיע מיד כשפתחתי את המחשב והמסך, נעלם לכמה דקות, שב לשעה ארוכה, ועכשיו כשנכנסתי לפורום לכתוב את ההודעה הוא שוב נעלם.
מה עשויה להיות הסיבה?
מסך? חיבור? כרטיס מסך? לחות? בלאי?
מדובר בסמסונג SyncMaster EX2220 LED בן ארבע שנים וקצת שלא עשה בעיות בכלל בזמן הזה.
אשמח לתשובה,
עודד
אמש, פתאום, ללא הודעה מוקדמת, הופיע כתם שחור/אפור מעונן זקוף מתחתית המסך, קצת מימין למרכזו כלפי מעלה.
לקח לי כמה שניות לקלוט שלא מדובר באיזו פרסומת שמחשיכה את הדפדפן או משהו כזה.
במשך דקות ארוכות התחלתי לחפש איזה מסך כדאי לי לקנות כדי להחליפו ומה הסיבות לבעיה, אבל אז נעלם הכתם.
אבל לאחר כמה דקות הוא חזר.
בלילה כיביתי את המחשב והמסך וניתקתי אותם מהחשמל. הבוקר הכתם הופיע מיד כשפתחתי את המחשב והמסך, נעלם לכמה דקות, שב לשעה ארוכה, ועכשיו כשנכנסתי לפורום לכתוב את ההודעה הוא שוב נעלם.
מה עשויה להיות הסיבה?
מסך? חיבור? כרטיס מסך? לחות? בלאי?
מדובר בסמסונג SyncMaster EX2220 LED בן ארבע שנים וקצת שלא עשה בעיות בכלל בזמן הזה.
אשמח לתשובה,
עודד