LCD כתוביות בעברית ב- D5000

  • פותח הנושא פותח הנושא meitar2000
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

meitar2000

חבר אתר
הודעות
14
מעורבות
1
נקודות
3
רכשתי LED 46 D5000 של סמסונג, מרוצה מאוד - הטלוויזיה נהדרת והאיכות ב- HD עוצרת נשימה אין ספק. ולמרות הכל יש לי בעיה, כשאני מציג סרטים מהתקן נייד הכתוביות בעברית מוצגות הפוכות, מישהו יכול לעזור לי לסדר את זה או להשיג עדכון קושחה שמסדר את זה?

בנוסף, ראיתי שקיבלתי את הדגם האירופאי (UE) ולא את האמריאי כמו שהזמנתי (UA) זה משנה במשהו?
 

נערך לאחרונה ב:
תשובה

קודם כל UE זה דגם אירופאי UA אסייתי UN זה האמריקאי

חפש שרשור שפתחתי לפני מספר שבועות איך לגייר את הטלביזיה שלך.
שים לב לבחור ED_ISRAEL ולא שום דבר אחר דומה (אני בטעות הגדרתי EA_ISRAEL) וזה עשה לי בלאגן.

והכל יעבוד לך מצויין
DVB_T עם EPG בעברית
תפריטים בעברית
שמות קבצים עם תמיכה בעברית
תרגומים...בעברית רגילה

בהצלחה
 
תודה רבה, ראיתי שעשית את התהליך עם ה 6600 ולי יש את ה- D5000, בטוח שזה יעבוד גם עליה? אני קצת מפחד לקחת סיכון כי גאון טכנולוגי אני לא, אם אני אטעה יהיה אפשרות להחזיר למצב הקודם?
 
UP
 

לא צריך דוקטורט בשביל לעשות את השינוי.
לעקוב אחר ההוראות וזהו.
תיכנס למוד טכנאי
שנה את המדינה
עשה FACTORY RESET
וזהו.

בטוח? זה רק המוות ומס הכנסה.
שום דבר לא בטוח בחיים.
אבל כדאי לשמור על קו אופטימי.

השיטה עובדת על כל סידרה D
אני בדקתי את זה על 4 טלביזיות.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור