כתבת שער של עורך האתר ליאור קורן בידיעות אחרונות!!!

  • פותח הנושא פותח הנושא נמר
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,111
מעורבות
4,273
נקודות
113
הטלוויזיה מגיעה לעיתון ולא סתם לעיתון אם כי לעמוד השער של מוסף העיתון "ידיעות אחרונות".

ליאור קורן, העורך הראשי של dtown חושף את הטלוויזיה הבאה שלכם בעמוד השער בעיתון ממון ידיעות אחרונות. הכתבה מתפרשת על שני עמודים מלאים ובה מידע מרוכז וחשוב לצרכן שמחפש מסך חדש.

כל הכבוד לליאור קורן!!!

כבוד.
 

תמונות מצורפות

  • tv_mamon.jpg
    tv_mamon.jpg
    KB 145.3 · צפיות: 453
כל הכבוד ליאור !
התקרה של אתמול זו הרצפה של מחר!
 
כל מילה שם נכונה !
 
יפה מאוד! שיימשיך ככה!! (Y)

אפילו לפני שקראתי, שימח אותי לשמוע על זה (ורד)

עמיר
 

כל הכבוד - חבל שאני לא קורא עיתונים
 
כול הכבוד ליאור אני מקווה שתעלה לאתר גם תכתבה שאני יכול לראות מקיסמום אני יקנה תעיתון
 
איך תקנה עיתון של יום שישי ביום ראשון ?
 

אם ליאור יאשר (הרי בסופו של דבר יש לו חלק בזכויות היוצרים), אני מוכן לסרוק את העיתון ביום ראשון בבוקר P:
 
ומה עם הזכויות של ידיעות ?

וכל הכבוד ליאור על כתבה מושקעת
 

תודה רבה לכולם, מקווה שנהניתם לקרוא.
קצת בעייתי להעלות לכאן, בגלל הזכויות של ידיעות אחרונות.
 
יפה מאוד.
לצערי אני לא קורא ידיעות ככ...
אני אשתדל להשיג.
(ליאור לא יכלת להגיד לי לפני שקניתי את הTV? )
 
זה לא היה עוזר לך אורי... מדובר שם על התכונות החדשות ביותר, שמגיעות בד"כ במסכים יותר יקרים.
 

רק חבל שלא ציינת יותר בנוגע ליכולות ולמחירים של הדגם הזול לעומת היקרים.
הרי בזול אין את כל האופציות שהזכרת בכתבה.
 
ליאור,
מאוד נהנתי לקרוא את הכתבה שלך!
יש לי שאלה קטנה. כתבת על כך שצפויה ירידת מחירים של הדגמים הישנים. אני מעוניין לקנות 40C530 של סמסונג בזמן הקרוב, השאלה היא כזאת, מניסיונך, האם כדאי לי לחכות קצת או שההבדל במחיר לא יהיה משמעותי?
 
אנשי יבואנית סמסונג, הצהירו שחלק מהדגמים החדשים, יחלו להמכר בשבוע הקרוב, במהלך 4-6 השבועות הקרובים, יוחלף קו הסדרות השלם לזה החדש.
 

(great) כל הכבוד ליאור
 
כבוד גדול ליאור עושה לאתר.

(ורד)

<עריכה,הביאו לי את העיתון היום -אקרא אותו>
 
נערך לאחרונה ב:
מאמר יפה, כל הכבוד ליאור!
אגב, האם הטלויזיות של פנאסוניק, במידה והתווספו תוספות האם הם יעדכנו גרסה גם לטלויזיות היותר ישנות ? (V20) ?
 

נערך לאחרונה ב:
כל הכבוד ליאור.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור