LCD או פלזמה כן כן. גם אני מידי פעם ״חוטא״ וקונה טלוויזיה + תמונות

  • פותח הנושא פותח הנושא נמר
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,111
מעורבות
4,273
נקודות
113
אני חושב שזו הפעם הראשונה שאני כותב על התחדשות במסך. אבל זו באמת חגיגה.
זה התחיל מאישתי שרצתה מסך גדול יותר בחדר השינה ומשם התגלגל הסיפור.

לאן התגלגל? התגלגל לזה שמצאתי את עצמי יושב בבית, מנצל את כל הקשרים שלי עם חברים שאני סומך על דעתם ובוחר מרחוק את המסך שילווה אותי בסלון.

נראה לכם? בחיים שלי לא הרגשתי כל כך מותש. אודיו אני בוחר מהר - מכיר את זה, חי את זה ונושם את זה.
אבל מסך? טירוף. מה הכי חדש (שאשאר מעודכן) ומה הכי נכון מבחינת מרחק צפייה ומהם הפיצ׳רים שמסתובבים בשוק.

אז אחרי שגיבשתי את הגודל (65 אינטש), ואת התקציב (פחות ממה שאני משקיע באודיו) התחלתי לראות תמונות. לא ברשת - במציאות. ממש עמדתי והסתכלתי. ביקשתי לראות את הגדרות התמונה וזה וזה וזה.

בשורה התחתונה. היה מסך שהיה נראה לי סינטטי מידי, אחר היה מעייף ועוד אחד שהיה פשוט חשוך. מיואש, מדוכא, חסר סבלנות ומתוסכל התקשרתי לאלון ואופיר מ״סינימה דזיין״. כאן פחות מכירים אותם אבל הם צוות המתקינים הכי נחשב בארץ והנסיון שלהם במסכים הוא אדיר. סיפרתי להם על הדילמה שלי ועל התקציב. מיד אמרו לי לגשת ולראות את ה-sony KD-65XD9305BAEP. היא תתאים לך כמו כפפה ליד. אממה, היא קצת יקרה.

בקיצור. אחרי שראיתי, אהבתי, התקשרתי שוב ל״סינימה דזיין״ והחלטתי להזמין אותה. הוזמנה שלשום, התקבלה היום והותקנה על ידי אלון האדיר!!!

IMG_20170310_000910.jpg

אז אלון העביר הפנסוניק vt30 לחדר השינה, הפנסוניק הקטנה (32 אינטש) לחדר של הילדה והסוני, אוי כמה שהיא מהממת, בסלון.

איך התמונה? ב-1080 מאוד דומה לפנסוניק. מאוד פלזמטית ופחות lcdית. כמו מערכת היי אנד שמשחזרת הכל טבעי ונכון, כך חשתי את התמונה של הסוני. בקיצור - משהו משהו.
השחורים מהממים, הרזולוציה משגעת וב-4k - לראות ולמות.

אבל כשמבינים כמה היא דקיקה זה כבר מלחיץ. הפחד שהיא תתקפל פשוט, סתם מעצמה, הוא ממש אמיתי.

הקטע המדהים הוא השלט. אפשר ממש לדבר איתו. ובניגוד לאישתי, הוא גם מגיב. כאן אפשר להגיד בוודאות שהוא ״שומע את כל השפות״. למשל ביקשתי את יצחק קלפטר (ממש אמרתי ״יצחק קלפטר) ומשם עלה לי על המסך כל מה שקשור אליו. וככה מצאתי את עצמי מדבר לשלט ומרגיש עם זה שפוי לחלוטין. האמת, עד עכשיו לא הבנתי מי היצרן הלא שפוי שאינו נותן את האופציה לדבר לטלוויזיה שלו.

IMG_20170310_000940.jpg

אז האם אני מרוצה? מרוצה ברמה שאני מרחף באוויר.

תודה ל״סינימה דיזיין״ על השירות הסבלני, ההתקנות המושלמות וכמובן, על ההמלצה המושלמת.
 

תמונות מצורפות

  • IMG_20170310_000910.jpg
    IMG_20170310_000910.jpg
    KB 57.2 · צפיות: 707
  • IMG_20170310_000940.jpg
    IMG_20170310_000940.jpg
    KB 52.4 · צפיות: 709
נערך לאחרונה ב:
תתחדש.
אין כמו הטלוויזיות של סוני. פשוט אין.
 
תתחדש, כעת יש לי עוד סיבה לביקור
מה אין תמונות :)
 
תתחדש.
אין כמו הטלוויזיות של סוני. פשוט אין.

ומקרני הקולנוע.

נמר תתחדש :שתוי:
תמונות ??
 

יפה, תתחדש!

איזה מסך היה סינמטי מדי?
 
תתחדש,
חבר לה מער' קולנוע טובה
שים על קודי,
תתרווח בכורסה,
קח סיגר,
דבר לשלט,
ואתה על גג העולם,
חג שמח.
 

נמר.

תהליך רכישת מסך היא מהקשים ביותר, במיוחד למי שהורגל למסך פלזמה איכותי.
לא פעם אני שואל את עצמי מה יהיה ביום שארצה לעבור למסך גדול יותר. איזה מסך יחליף את מסך הפלזמה שברשותי.. מעטים המסכים כיום שמסוגלים להניב תוצאות של מסך פלזמה איכותי.
מסך הסוני שרכשת די דומה באופיו למסך הפלזמה.

רכשת מסך מעולה, מותג מדהים!

תתחדשו ותיהנו:בעד:
חג פורים שמח:שתוי:
 
נערך לאחרונה ב:
תתחדש ותהנה
זה בדיוק כך SONY
פורים שמח
 
תתחדש, נראה סופני.
האתר של סינמה דיזיין לא זמין.
תן קצת פרטים על המקום, היכן ממוקם והאם הם עובדים בכל הארץ?
תמיד טוב להכיר נותני שירות איכותיים.
 

כמו שהבנתי הם עובדים על אתר חדש.
סינימה דיזיין הם מתקינים מומחים בתחום הבתים החכמים והקולנוע הביתי.
אני מקווה שיעלו את האתר החדש שלהם בקרוב.

מה שבטוח הוא שהם תותחים. :)
 
מקווה שהיום בו אומר שלום לפלזמה יהיה רחוק ;)
תתחדש נראה יפה מאוד :בעד:
 

יש לי סוני 55 אינץ' דגם מלפני שנתים (לא זוכר כרגע איזה, לא בבית) שיגעתי את החנויות במשך חודשי השוואות, אכן מס.1 במסכים למרות שאין את אפקט הוואו הראשוני של מסכים מבריקים. מה שרציתי להגיד שגם בזה חשמל טוב - קו, כבל, שקע, מפצל איכותי שקניתי על חשבוני במקום הזבל של 'הוט' ששמו בבניין מוסיפים הרבה. תתחדש ותהנה.
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור