כמו שהיבטחתי תמונות של המלכה פיוניר 508XD מהסלון

  • פותח הנושא פותח הנושא kislevsk
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

kislevsk

אוהב את התחום
הודעות
97
מעורבות
0
נקודות
0
מחוברת אצלי הכל מוסתר בקיר ומתחת לריצוף

1. כבל 21 פינים שניי הצדדים טלויזיה לממיר YES ( כולל סאונד מהרמקולים של הטלויזיה)
+ כבל RCA מהממיר למגבר (סאונד מהמגבר).

2. כבל קומפוננט שניי צדדים מהטלויזיה ל DVD פיוניר 310 (תמונה) וכבל COAX למגבר (סאונד)

3. כבל HDMI/DVI מהטלויזיה למסך המחשב (תמונה) וכבל RCA/PL ממסך המחשב למגבר (סאונד)

אני רוצה להודות לחנות ZMAX בהרצליה פיתוח על השרות והכי הרבה לאתר DTOWN ולליאור התותח על שהחכמתי ממך ובלעדיכם כל זה לא היה תודה רבה חג שמח ותהנו מהתמונות.
 

תמונות מצורפות

  • PICT0080.jpg
    PICT0080.jpg
    KB 62.7 · צפיות: 440
  • PICT0082.jpg
    PICT0082.jpg
    KB 52.9 · צפיות: 274
  • PICT0083.jpg
    PICT0083.jpg
    KB 30.1 · צפיות: 419
  • PICT0085.jpg
    PICT0085.jpg
    KB 31.8 · צפיות: 447
  • PICT0087.jpg
    PICT0087.jpg
    KB 33.8 · צפיות: 429
תתחדש, תהנה מהמסך!
התקנה ועיצוב מעניין עם השילוב של אדום ושחור...
 

למה בישראל עדיין משתמשים בכבל 21 פינים ולא ב-HDMI?
 
21 פינים הוא סקארט, זהו תקן אירופאי עבור חיבור וידאו אירופאי.
HDMI מגיע כתקן עבור שידורי HD, בהדרגה הוא יחליף גם את שאר החיבורים האנלוגים.
 
והממירים בישראל לא מגיעים עם יציאת HDMI ?
 

רק ממירי HD של יס או הוט
 
תתחדש ותהנה.

מה שכן אני חייב להגיד את זה, שאם אני רואה עוד נישה אחת לטלויזיות אני י**ה באיזה מעצב פנים.

האופנה הזו עברה כל גבול.
 
תתחדש יופי של בחירה גם במסך וגם בצבעים של הקיר
(Y)
 

תודה לכולם בקשר ל HD

בקשר ל HDMI אני רואה כל כך טוב שאני לא צריך לשלם בשביל 3 ערוצים כשיהיה יותר ערוצים אעבור לממיר עם יציאת HDMI.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור