כמה תמונות, מטלפון

  • פותח הנושא פותח הנושא carmi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

תודה תודה לכל המברכים,
אתמול בערב באו כמה חברים לשתות קצת יין
צפה בקובץ המצורף 47448

כמו כן לשמוע מוזיקה, והם כלל לא אודיופילים, אז הם רצו לשמוע בטלויזיה עם ההגברה שלי את קדם האירוויזיון או איך שלא קוראים לזה, טוב לפחות הם הביאו יין טוב :)
תתחדשששששששששששששששששש
אני מעדיף את הוויסקי שלך ......... :שתוי:
 
תודה תודה לכל המברכים,
אתמול בערב באו כמה חברים לשתות קצת יין
צפה בקובץ המצורף 47448

כמו כן לשמוע מוזיקה, והם כלל לא אודיופילים, אז הם רצו לשמוע בטלויזיה עם ההגברה שלי את קדם האירוויזיון או איך שלא קוראים לזה, טוב לפחות הם הביאו יין טוב :)
לפי תמונה רק בקבוק אחד הלך... :) יש עוד קדמים?
 
נערך לאחרונה ב:
תתחדש כרמי
 

תתחדש כרמי. נראה מעולה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור