כמה תמונות, מטלפון

  • פותח הנושא פותח הנושא carmi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
5B3A780D-AA8C-4D0B-816D-62E862B9C825.jpeg
C75137CA-6E00-4117-AB7D-A316CA0808DC.jpeg
D4C7A151-BEF3-42DC-8775-C1411139FFBF.jpeg
C3D289FA-7772-4E55-B315-6C24C1E939A9.jpeg
C67863E2-E91B-4125-87C7-11ADB0B1B41A.jpeg
9B786C61-D1B5-4843-B217-863603D527A0.jpeg
 

תמונות מצורפות

  • 5B3A780D-AA8C-4D0B-816D-62E862B9C825.jpeg
    5B3A780D-AA8C-4D0B-816D-62E862B9C825.jpeg
    KB 62.2 · צפיות: 189
  • C75137CA-6E00-4117-AB7D-A316CA0808DC.jpeg
    C75137CA-6E00-4117-AB7D-A316CA0808DC.jpeg
    KB 60.8 · צפיות: 200
  • D4C7A151-BEF3-42DC-8775-C1411139FFBF.jpeg
    D4C7A151-BEF3-42DC-8775-C1411139FFBF.jpeg
    KB 62 · צפיות: 201
  • C3D289FA-7772-4E55-B315-6C24C1E939A9.jpeg
    C3D289FA-7772-4E55-B315-6C24C1E939A9.jpeg
    KB 69 · צפיות: 202
  • C67863E2-E91B-4125-87C7-11ADB0B1B41A.jpeg
    C67863E2-E91B-4125-87C7-11ADB0B1B41A.jpeg
    KB 95.4 · צפיות: 193
  • 9B786C61-D1B5-4843-B217-863603D527A0.jpeg
    9B786C61-D1B5-4843-B217-863603D527A0.jpeg
    KB 109.1 · צפיות: 204
כן יש לי pre ו power חדשים :D
 
הופה! עלית ל-900. תתחדש כרמי!! מתי מסתיים הברייק?
 

טוב, אז נדבר עוד חודשיים שלוש :מאזין:
תתחדש! !
 
תודה ותודה
 

900 זה מספר מנצח, תתחדש כרמי.
יש לך סטאפ מדהים ומוקפד.
 
תתחדש :שתוי:
קפיצה מאוד גדולה מה 700 ל 900
שידרוג משמעותי
ה Tidalים הולכים לפרוח ממש עם הסט החדש
תהנה
 

תתחדש כרמי על השדרוג הרציני:בעד: ברייק אין נעים :אצבע מורמת
 
תתחדש!

אני בטוח שקנית ע"פ מדידה ב-ASR, בלי האזנה :-)
 

תהנה - זה העיקר! והכול נראה ״סוף״! לאקסן יודעים לעצב ולתת פרפורמנס!
 
תענוג לעיניים אחרי הברייק גם לאוזניים.
תתחדש ותהנה בענק
 
יאמי יאמי תתחדש מיסטר לאקסמן:)(ורד)
 

מזדהה אתך עם אהבת ה-Luxman (*) - אחלה חברה ובחירה מצוינת,תתחדש (ורד)
----------------------------------------


יש לי עדיין את ספינת הדגל של Luxman של שנות ה-70 ה- M4000 .......במצב מפורק לצערי אבל יום אחד אתקן אותו ונהפוך אותו ל"סבא הרוחני" של המגבר שלך.
 
מזדהה אתך עם אהבת ה-Luxman (*) - אחלה חברה ובחירה מצוינת,תתחדש (ורד)
----------------------------------------


יש לי עדיין את ספינת הדגל של Luxman של שנות ה-70 ה- M4000 .......במצב מפורק לצערי אבל יום אחד אתקן אותו ונהפוך אותו ל"סבא הרוחני" של מגבר שלך.
למגבר מפורק יש כמה נתונים טובים יותר מאשר למגבר מורכב, למשל 0 אחוז עיוותים ואות מוצא שווה ב 100% לאות בכניסה.
אז אולי לא כדאי להרכיב את הלקסמן הותיק?

אריה
 
מזדהה אתך עם אהבת ה-Luxman (*) - אחלה חברה ובחירה מצוינת,תתחדש (ורד)
----------------------------------------


יש לי עדיין את ספינת הדגל של Luxman של שנות ה-70 ה- M4000 .......במצב מפורק לצערי אבל יום אחד אתקן אותו ונהפוך אותו ל"סבא הרוחני" של המגבר שלך.

הבכיר היה ה M6000.
 

למגבר מפורק יש כמה נתונים טובים יותר מאשר למגבר מורכב, למשל 0 אחוז עיוותים ואות מוצא שווה ב 100% לאות בכניסה.
אז אולי לא כדאי להרכיב את הלקסמן הותיק?

אריה
אני רואה שבתום 3-4 ימי דיונים אינטנסיביים הפכת לחובב מדידות מדופלם ורגיש - יש תמורה לחברות בפורום (ורד)

ואבקש שכאן זה יסתיים - ממש לא רוצה לחרב לכרמי את השרשור !!
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור