כמה שאלות לגבי מסכי מחשב

  • פותח הנושא פותח הנושא Roy
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Roy

חבר משקיען
הודעות
516
מעורבות
32
נקודות
28
בכוונתי לקנות בקרוב מסך מחשב. הכיוון הוא 22 אינץ' רחב, שכן נראה ששם מצוי האיזור של מירב האינצ'ים לשקל, וכן אני מעדיף מסך 16:9 או 16:10 בכל מקרה. על המסך להיות טוב לכל השימושים הנפוצים: אינטרנט, מסמכים, וכן למשחקים וסרטים. ההתלבטות היא כזו כעקרון: ישנם כמה מסכים של חברות טובות וידועות באזור ה 1500 ש"ח- סמסונג ו- Viewsonic כדוגמאות מועדפות, וההוצאה יחסית לגודל נראית כמוNo Brainer. אממה, בטווח המחירים הנ"ל כל המסכים (למיטב ידיעתי) משתמשים בפנל TN הנחות והמצ'וקמק. בפי שניים מחיר יש את המסך המקביל מסדרת ה VP של Viewsonic, לדוגמה.
האם מישהו השווה ויכול לומר אם יש הצדקה לפער המחיר? האם מישהו מכיר מסכים נוספים ששווה לבדוק שאינם בעלי פנל TN ואולי קצת זולים יותר? אני מניח שאם ניתן למצוא מסך בעל פנל שאינו TN ב-20.1 אינץ' (רחב) במחיר מופחת זו גם אופציה, שוב, אם אכן ההבדל מפאנליי TN מצדיק זאת. כל עצה תתקבל בברכה.
 

כל מסכי ה- 22" שנמכרים בארץ (לפחות בטווח עד 3,000 ש"ח) כוללים פאנל TN.
אישית, הייתי הולך על מסך 20" כמו של דל עם פאנל איכותי יותר (וכן, הוא יקר יותר בהשוואה למסכי 22").
 
אוקיי, על אילו אופציות היית ממליץ ב- 20 אינץ' בתור התחלה מלבד דל (שאין לי שום דבר נגדו)?
ואיך ניתן לדעת מה סוג הפנל חוץ מהמחיר?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור