אני גם לא מכיר טויטר שעשוי מהחומר של המצילה. ואם הוא כן, האם הוא יצלצל הכי טוב באובר הד של התופים?
ומה עם רמקול שעשוי מעור. האם הוא יחשוף תוף ג׳מבה הכי טוב?
יש כלי נגינה העשוים מתכת (חליל צד למשל). אז זה הדבר הנכון לבנות ממנו רמקול שידמה הכי טוב חליל צד?
אלומניום הוא אחד החומרים ממנו בונים תיבה ״מתה״ לרמקולים. ישנם רמקולים שהתכנון שלהם הוא שהתיבה תשיר יחד עם הרמקול. יש רמקולים כמו וילסון, טידל, הנסן, אסטלון ועוד כמה שמוסיפים חומרים אקרילים למבנה התיבה וכך הם ״ממיתים״ את התיבה.
ישנם רמקולים העשויים זכוכית. גם הוא חומר מת. יש כאלה מקוריאן, משיש, מעץ מאוד צפוף, mdf, hdf. כל אחד והטכניקה שלו. yg למשל מייצרים את הרמקולים שלהם מפלטות אלומניום. כיום, את הדגמים הבכירים שלהם מרכיבים בבית הלקוח. מדוע פלטות ולא פלטה אחת לכל צלע? משום שהטכניקה של yg היא לעבוד עם פלטות אלומניום ברזוננסים שונים לכל חלק מהרמקול. על ידי כך הם משיגים (שימו לב!) סינרגיה (רחמנן ליצלן) בין האיזורים השונים בתיבה וכך מגיעים לאיזון בין התדרים השונים. מג׳יקו לעומת זאת עובדים בצורה אחרת עם האלומניום. יש הטוענים שהם עובדים יותר ״נכון״ משום שכמעט ואין חיבורים במג׳יקו. ממש כאילו הוא יציקה אחת שאין סיכוי שתווברץ.
רמקולים מסויימים בנויים מקרבון (מוראל) שגם הוא חומר חזק מאוד ומת אקוסטית.
בקיצור. כל רמקול נבנה בטכניקה אחרת, מחומרים שונים אך המטרה של כולם היא להגיע לאיזון והתאמה בין התיבה ליחידה.
אין חומר עדיף כל עוד מדובר במלאי החומרים המתאים לבניית תיבת רמקול (חזק, נפח, משקל) אך יש טכניקות עדיפות בהחלט.