כמה עצוב

  • פותח הנושא פותח הנושא niv100
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

niv100

אוהב את התחום
הודעות
251
מעורבות
150
נקודות
43
 

נערך לאחרונה ב:
עצוב בהחלט!
 
האמת כל הסיפור שלי עם מוסיקה ועם אודיו בהמשך התחיל עם הלהקה הזאת. ששמעתי את החליל שלו פעם ראשונה זה הטריף אותי ובמהלך השנים קניתי כל אלבום אפשרי שלהם ולא פיספסתי הופעה שלהם בארץ.
זכור מאוד לטובה ההופעות בקיסריה.
באסה
 
נתנחם בזה שראינו אותו בהופעות כאן הרבה פעמים
מאלו שלא התייחסו לבקשות של רוגר ווטרס ימח שמו להחרים אותנו
 

על זה נאמר: life catches up. עישן כמו קטר רוב חייו. אהבתי את העבודה שלו עם ריצ'י בלקמור וההרכב Blackmore's night. חבל עליו. אני רק ממתין לידיעה דומה הודות רוג'ר ווטרס ימ"ש.
 
Blackmores night בהחלט פרוייקט מעניין ששמעתי לא מעט בעבר אבל אף לא הסתדר לי ריצי בלקמור מנגן פולק אנגלי עם כובע של גנדלף ובגדים מימי הבייניים.תפנית חדה מדי לעומת דיפ פרפל.
 
Blackmores night בהחלט פרוייקט מעניין ששמעתי לא מעט בעבר אבל אף לא הסתדר לי ריצי בלקמור מנגן פולק אנגלי עם כובע של גנדלף ובגדים מימי הבייניים.תפנית חדה מדי לעומת דיפ פרפל.
השיא של בלקמור זה Made in Japan כל מה שהוא עשה אח״כ זו ירידה ברמה, אם יש מזל לDeep Purple זה סטיב מורס שגם המציא אותם מחדש, גם המשיך את הצליל, גם גיבש וגם עשה את הלהקה הזאת שוב שמחה... כל זה כשהוא מוזיקאי מדהים ואינטליגנטי לא פחות מריצ׳י ולדעתי יותר.
 

אחרי שבלקמור נאלץ לעזוב הציעו את התפקיד לסטריאני, סטריאני מספר שסטיב וואי אמר לו שהוא יהרוס לעצמו את הקריירה אם ייכנס לנעליים הגדולות של ריצ׳י, יש אפילו כמה סרטונים ביוטיוב של סטריאני מנגן איתם.
סטיב מורס (מי שלא יודע הוא היה טייס) בא עם ביטחון ואנרגיות כל כך טובות שכל נושא האגו לא היה יותר משמעותי. יחד עם הלהקה הם גם שמרו על הקלאסיקות בהופעות וגם הוציאו אחלה אלבומים חדשים.
בלקמור אחרי ריינבו לא חידש כלום, לא עשה מוזיקה מעניינת ורמת הנגינה שלו התדרדרה.
 
Pruym מאוד מסכים איתך
סטיב מורס מעולה
אחלה הופעות היו להם בארץ
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור