כמה נקודות להתלבטויות בין מסכים

  • פותח הנושא פותח הנושא eb73
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

eb73

חבר אתר
הודעות
26
מעורבות
0
נקודות
1
1.קודם כל התלבטות בין פלזמה ל LCD :
פלזמה עם 1024*768 מוגדרת כ HD READY .לעומת זאת LCD באותה רמת מחיר נותן 1368*768. האם הפלזמה הזאת גם נותנת פתרון לשידורי HD לכשיתחילו אני מקווה בעתיד הקרוב. ומה החסרון שלה אם בכלל לעומת LCD עם הרזולוציה המשופרת (1368*768).

2.כאשר אני בודק איזה מכשיר לקנות - בחלק יש SCART ובחלק אין. האם זה החיבור הטוב ביותר של המסך לממיר של יס או שניתן לוותר עליו ?
או אם אשאל זאת אחרת - מהו החיבור הטוב ביותר שקיים בין הממיר למסך ועליו יש להתעקש בחיפוש דגם של מסך ?

תודה
אייל
 

שלום,
1. אכן ל-LCD, במקרה הזה יש רזולוציה קצת יותר גבוהה. שני המסכים יתנו פיתרון לתקן HD Ready ולמען האמת לא הרזולוציה היא שתעשה את ההבדל בין המסכים אם כי פרמטרים אחרים כמו ניגודיות, איכות הצבעים ועוד.
2. חיבור סקארט RGB הוא הטוב ביותר לאות ממיר טלוויזיה אנלוגי.
יש הבדל מסויים בינו לבין הבא הפחות טוב ממנו SVideo. זה לא הבדל תהומי: חדי העין יבחינו בו, האחרים פחות.
מסך שאינו כולל כניסת סקארט RGB, יגיע בד"כ עם קומפוננט ובסכום של מאות שקלים ניתן לרכוש טרנסקודר שממיר בין השניים.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור