כמה חבל ...

  • פותח הנושא פותח הנושא zariel
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אם היית בעלים של חברת אינטרנט פלצנית עם נוכחות של אתר באנגלית, במקום צרכן מוסיקה כבד, הייתי עושה מכל פוסט שלך מאמר לפנתיאון ומקדם אותו אורגנית ובצורה ממומנת בכל הרשתות.
רק תעשה לי טובה, תפרק את הפוסט הזה לנקודות ממוספרות כדי שאפשר יהיה לשתף אותו יותר בקלות.

(אם זה לא היה ברור, המחאתי לך ;))
טב,אפשר לעבוד על זה ביחד..:)
 
בחיים לא חוזר לאנלוג!

אני חיי בטוב בעולם של גם וגם....נו, מכיר את הבדיחה עם ההוא שאוכל כול יום סטייק פילה,בסוף מתחשק משהו נוסף ושונה.
וואלה, אחרי התוספות ועם כול הכבוד לדיגיטלי אצלי, בכל הקלטה סבירה וצפונה האנלוגי אצלי אוכל את הדיגיטלי בלי מלח, וזה כולל קבצי "מופת" שאני מחזיק.
 

אצלי, בניגוד למה שחשבתי שיקרה, האנלוג השתלט לגמרי. 80-20 או אפילו 90-10 לטובת האנלוג...

כרגע בהרצות, אז האנלוג עובד שעות נוספות והסאונד משגע...
אבל אין כמו הנוחות של דיגיטלי, אי אפשר לעבוד מהבית וכל 20 דק' לקום להפוך צד, שלא לדבר על המבחר האין סופי שזמין בלחיצת כפתור, בזכות האחרון לבדו לעולם האנלוגי אצלי לא יוכל להחליף את הדיגיטלי.
 
גם אם יש לך דוגמנית בבית ״ כל 20 דקות להפוך צד ״ מי יכול בכלל?
 
גם אם יש לך דוגמנית בבית ״ כל 20 דקות להפוך צד ״ מי יכול בכלל?
מספיק פעמיים × פעמיים ביום.
 

גם אם יש לך דוגמנית בבית ״ כל 20 דקות להפוך צד ״ מי יכול בכלל?

תלוי בדוגמנית ובנסיין.
עבורי אנלוגי לא מחליף את הדיגיטלי, הוא מצטרף לחגיגה.
 
כמה חבל - DYNAUDIO EVIDENCE TEMPTATION

de510ee743701df2bbede3c360de466f.jpg
 

תמונות מצורפות

  • de510ee743701df2bbede3c360de466f.jpg
    de510ee743701df2bbede3c360de466f.jpg
    KB 27.7 · צפיות: 309
דווקא הרגע בו התחרטתי על מכירה היה רגע של הבנה.

הגיע אליי אילן טמיר עם CD מתקדם יותר של NAIM מה- CD3 שהיה לי. חיבר ושם את "תוכי יוסי" של אריק איינשטיין ומשהו בהבעת פניו שיכנע אותי. גם הצליל היה בהיר ומפורט יותר.
לקח את ה CD3 ונסע. תוך שעה עם עצמי הבנתי את הטעות. הצליל היה שדוף, כאילו נשאר השלד ללא הבשר. תוך חצי יום התקשרתי אליו, אבל הרכבת גם כבר נסעה, מישהו המתין למכשיר שלי וקיבל אותו וכו'.

הבנתי
א. לא להסתכל על המוכרים.
ב. עדיף שהם בכלל לא יהיו שם. סתם מלחיצים.
ג. לא בהכרח מה שהיצרן מכתיב כטוב יותר הוא כך.
ג. הדיוק בטון של המכשיר חשוב לי מפירוט ומבהירות. להשיג הכל ביחד זהו גביע הזהב, אבל קודם כל הטון. איזו שמנוּת ונדיבות נחוצות. שכינור קלאסי ישמע כמו כינור קלאסי ולא כינור בארוק, ושגיטרה אקוסטית תישמע כמו גיטרה ולא כמו בנג'ו גבולי.

עומר.
 

הדיוק בטון של המכשיר חשוב לי מפירוט ומבהירות. להשיג הכל ביחד זהו גביע הזהב, אבל קודם כל הטון. איזו שמנוּת ונדיבות נחוצות. שכינור קלאסי ישמע כמו כינור קלאסי ולא כינור בארוק, ושגיטרה אקוסטית תישמע כמו גיטרה ולא כמו בנג'ו גבולי.
לפעמים זה בדיוק העניין של ברייק...
 
לפעמים זה בדיוק העניין של ברייק...

צודק, במקרה הזה ה cdi המתקדם יותר היה כבר משומש, ועדיין אילן החביב ניסה להרגיע אותי שהמכשיר צריך להתחמם וכו' מה שבתיאוריה נכון אבל לא קרה בפועל.
 
לפעמים מכשיר טוב מצביע/חושף בעיות אחרות במערכת.
לא מעט מכשירים טובים לקחו את המערכת שלי למקום לא טוב.
בכול המקרים, אצלי הבעיה לא היתה במכשיר או בכבל החדש, אלא במקום אחר במערכת או באקוסטיקה.
 

דווקא הרגע בו התחרטתי על מכירה היה רגע של הבנה.

הגיע אליי אילן טמיר עם CD מתקדם יותר של NAIM מה- CD3 שהיה לי. חיבר ושם את "תוכי יוסי" של אריק איינשטיין ומשהו בהבעת פניו שיכנע אותי. גם הצליל היה בהיר ומפורט יותר.
לקח את ה CD3 ונסע. תוך שעה עם עצמי הבנתי את הטעות. הצליל היה שדוף, כאילו נשאר השלד ללא הבשר. תוך חצי יום התקשרתי אליו, אבל הרכבת גם כבר נסעה, מישהו המתין למכשיר שלי וקיבל אותו וכו'.

הבנתי
א. לא להסתכל על המוכרים.
ב. עדיף שהם בכלל לא יהיו שם. סתם מלחיצים.
ג. לא בהכרח מה שהיצרן מכתיב כטוב יותר הוא כך.
ג. הדיוק בטון של המכשיר חשוב לי מפירוט ומבהירות. להשיג הכל ביחד זהו גביע הזהב, אבל קודם כל הטון. איזו שמנוּת ונדיבות נחוצות. שכינור קלאסי ישמע כמו כינור קלאסי ולא כינור בארוק, ושגיטרה אקוסטית תישמע כמו גיטרה ולא כמו בנג'ו גבולי.

עומר.
אכן...
יש מוכרים שמשנים את תגובתם למוסיקה לאחר שחיברו איזה רכיב שלהם
זה מתבטא בדרך כלל בחיוך, רקיעות קצובות עם הרגל וכו׳
לחברה הפחות מנוסים,תסמכו על האזניים שלכם
ותבקשו לשמוע את הרכיב כמה שיותר זמן ואף להשאיר אותו לכמה ימים
מצד שני...יד קונים לא מנוסים שלא מבינים שיש הבדל לטובה ברכיב של המוכר
אין מה לעשות , נסיון בא עם השנים
 
בלי לחץ , הכל בסדר.
הכי חשוב שמור על עצמך .
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור