כמה חבל ...

  • פותח הנושא פותח הנושא zariel
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

zariel

חבר משקיען
הודעות
2,195
מעורבות
719
נקודות
113
לא פעם אתם מהרהרים וחושבים (לעצמכם)
כמה חבל,,,
שויתרתי ומכרתי ציוד מסוים כמו,
רמקולים,הגברה,כבילה או פריט מסויים
שהייתם בדיעבד משאירים אצלכם,
אני למשל היו לי Be-718 Loudspeakers
רמקולים שהם גם רהיט וגם סאונד ממש כייפי ונעים,
נרכשו בזמנו מסאבו אודיו.
אז אם יש לכם "צביטה" בלב משהו כזה...
15907aa0d2ccba6c6f2f2e604a046287.jpg
2044424-2f520dec-usher-be718-dmd-diamond-tweeter-current-version.jpg
10478_1_9920191314.jpg
 

תמונות מצורפות

  • 15907aa0d2ccba6c6f2f2e604a046287.jpg
    15907aa0d2ccba6c6f2f2e604a046287.jpg
    KB 63.3 · צפיות: 618
  • 2044424-2f520dec-usher-be718-dmd-diamond-tweeter-current-version.jpg
    2044424-2f520dec-usher-be718-dmd-diamond-tweeter-current-version.jpg
    KB 73.1 · צפיות: 642
  • 10478_1_9920191314.jpg
    10478_1_9920191314.jpg
    KB 116.7 · צפיות: 612
זה מתרחש, רק כאשר אנחנו לא סגורים על עצמינו עם הציוד/תוצאה הקיימת
ובדיעבד מבינים לבסוף שיתכן שה upgrade הוא למעשה downgrade.

בפן האישי, לא מצר על דבר שנמכר ושודרג.
אצלי ה"שדרוג" פונה כלפי מעלה לא למטה (תמיד).
 
אני לא בטוח שתמיד כלפי מעלה ,לדעתי לעיתים אנחנו טועים !
 
אני לא בטוח שתמיד כלפי מעלה ,לדעתי לעיתים אנחנו טועים !

אולי לא תמיד מעלה
אלא לצדדים אבל לא למטה.
 

ב ה' הידיעה...הבעיה השכיחה בקרב רוב האודיופילים היא העדר אופי,כיוון,וטונאליות של סאונד שהם רוצים לשמוע.לכן קשה להם מאוד לכוון מטרה.פעם שומעים מגבר כזה עם נניח מערכת שמנגנת גבוהים מנצנצים ונדלקים אומרים וואלה זה מה חסר לי.כמובן אחרי שלושה חודשים מבינים שזה לא זה...
אחרי כן עוברים לרמקול אחר וכך הלאה....ברור שישנו שכר לימוד אבל אם הוא נמשך 20 שנה עדיף לפרוש.
אני לא מדבר על חברה מנוסים שיש בהם חיידק החלפות.אין הרבה כאילה אבל אצלהם זה הריגוש.
רוב ההחלפות הן בכיוון "הצידה" ולא קדימה...
כן,ישנם הרבה אודיופילים שהחליפו ציוד טוב בפחות טוב.
גם בציוד טוב אין "פלאג אנד פליי"
צריך לדעת להביא את הציוד ליכולות שלו...
 
בהנחה שלא מכרת במחיר רצפה תשלם קנס קטן ותחזיר את המצב
אני שדרגתי משמעותית לפני חצי שנה את הסטאפ האנלוגי כך שמול הדאק כדי לקבל תוצאה דומה הייתי צריך להוציא כמה עשרות אלפי ש"ח
עשיתי חשבון שאני שומע סביב שעה ביום בממוצע אז נשמע רק תקליטים (יש מעל 300)
בפעולה חפוזה מכרתי את הדאק ומעשה שטן למרות מחיר סביר פלוס תוך יום נמכר כך שלא נתן לי זמן לחשוב על הצעד
ומה קרה? הגיעה הקורונה ופתאום עובדים מהבית ושומעים 10 שעות ביום מוזיקה ווואלה לא בא לי לקום כל 20 דקות להפוך צד
בקיצור קניתי שוב דאק ברמה שהיה לי והשטות עלתה לי 5000 ש"ח
 
מגיע לך ולכל בעלי הפטפון , יעני צליל אנלוגי יחסן לכם הצליל , מי צריך המחרשות האלה ?
 

מגיע לך ולכל בעלי הפטפון , יעני צליל אנלוגי יחסן לכם הצליל , מי צריך המחרשות האלה ?
ראשית יש אוסף תקליטים
התקליטים היו לפני עידן הדיגיטל
שנית זה נשמע הרבה הרבה יותר טוב
כששאלתי את אביעד (שממנו קניתי) כמה כסף להכין לדאק באותה רמה אמר לי עשרות אלפים
עד שנסדר תקציב זה המצב
איכות מול נוחות
 
זה מתרחש, רק כאשר אנחנו לא סגורים על עצמינו עם הציוד/תוצאה הקיימת
ובדיעבד מבינים לבסוף שיתכן שה upgrade הוא למעשה downgrade.

בפן האישי, לא מצר על דבר שנמכר ושודרג.
אצלי ה"שדרוג" פונה כלפי מעלה לא למטה (תמיד).
איתי, כשרכשת את המיסטראל זה היה שדרוג למעלה?
 
איתי, כשרכשת את המיסטראל זה היה שדרוג למעלה?

עד כמה שקשה להאמין רונן,
כאשר ה-sag500 נרכשו בזמנו לפני עשור, הם נשמעו יותר טוב ממה שהיה לי באותו זמן.
עד כמה שקשה להאמין, השוואנו ראש בראש אצל היבואן, מה שהיה לי אל מול ה-500 וה-350,
היו איתי עוד כמה חברים שרכשו אגב גם הם באותו השבוע.
על כן לא מתחרט שנרכשו, ואף נהניתי מהם שנתיים וקצת.
 

היו אצלי הזאג 500,הם טובים ואפילו מאוד, אך...
כאשר אתה חופר, ופה הבעיה, אתה מגלה שיש עליהם תג מחיר של 7 אלף דולר (מחיר פקטיבי) כשלמעשה המחיר האמיתי שלהם ליבואן הוא (עדיף לא לאמר), בנוסף, אם יוצא לך לראות מה יש בתוך התיבה, ומאילו אלמנטים הוא בנוי, אתה לא תרצה בהם יותר, ו יותר מזה זה יגרום לך לתהות האם יש שם מישהו ש עובד עלינו או שזה באמת מה שמקבלים תמורת 7 אלף דולר, שוב, מבחינת איכות פרופר הם נותנים תוצאה טובה מאוד, למי שלא מפריע ממה שהם בנויים, אפשר להשיג אותם במחיר טוב.
יש הרבה חברות שכמו שהם עלו מהר ככה הם נפלו מהר, ויש כאלה ש עדיין מסתובבים היום המון מותגים שמנפחים אותם רק כי שווה שיבואן למכור כי יש שם נתח מכובד, סוג של אופנה חולפת.
 
נערך לאחרונה ב:
לי היה לא מעט החלפות אבל בתקציב נמוך.
היה לי פעם TDL RTL 3 שאהבתי מאוד ,
אבל רציתי לגוון ולהחליף לא בגלל בעיה בסאונד .
ולקח איזה זמן מה , עד שהבאתי רמקולים שמתקרבים לאיכותם .
כיום יש לי אומגה 709 שלדעתי טובים יותר מהם מכל הבחינות .
 
מגיע לך ולכל בעלי הפטפון , יעני צליל אנלוגי יחסן לכם הצליל , מי צריך המחרשות האלה ?

ד"ר, אני אעמיד פני נעלב בשם כל בעלי האנלוג :D
שמעת אנלוג אצל דורון, שמעת אנלוג אצל אביעד והיום אני יכול לומר שגם אצלי האנלוג (כשמדובר בתקליט טוב) חזר להשאיר אבק לדיגיטל מבחנת הסאונד - אולי זה זמן עבורי לעשות חושבים על איזה dCS, MSB או EMM שיעלה את הרף (בהלצה כמובן).

בסוף היום אני נהנה משני העולמות, 90%+ מהזמן מאזין לדיגיטל ולו רק בשל הנוחות והמבחר העצום, בשאר הזמן וכשיש סבלנות החוויה האנלוגית ממכרת גם עם משעבדת.

לפותח השרשור, איני מתחרט על אף ציוד שמכרתי, תמיד יצא לי לשדרג למשהו טוב בהרבה.
 

נערך לאחרונה ב:
ב ה' הידיעה...הבעיה השכיחה בקרב רוב האודיופילים היא העדר אופי,כיוון,וטונאליות של סאונד שהם רוצים לשמוע.לכן קשה להם מאוד לכוון מטרה.פעם שומעים מגבר כזה עם נניח מערכת שמנגנת גבוהים מנצנצים ונדלקים אומרים וואלה זה מה חסר לי.כמובן אחרי שלושה חודשים מבינים שזה לא זה...
אחרי כן עוברים לרמקול אחר וכך הלאה....ברור שישנו שכר לימוד אבל אם הוא נמשך 20 שנה עדיף לפרוש.
אני לא מדבר על חברה מנוסים שיש בהם חיידק החלפות.אין הרבה כאילה אבל אצלהם זה הריגוש.
רוב ההחלפות הן בכיוון "הצידה" ולא קדימה...
כן,ישנם הרבה אודיופילים שהחליפו ציוד טוב בפחות טוב.
גם בציוד טוב אין "פלאג אנד פליי"
צריך לדעת להביא את הציוד ליכולות שלו...
אם היית בעלים של חברת אינטרנט פלצנית עם נוכחות של אתר באנגלית, במקום צרכן מוסיקה כבד, הייתי עושה מכל פוסט שלך מאמר לפנתיאון ומקדם אותו אורגנית ובצורה ממומנת בכל הרשתות.
רק תעשה לי טובה, תפרק את הפוסט הזה לנקודות ממוספרות כדי שאפשר יהיה לשתף אותו יותר בקלות.

(אם זה לא היה ברור, המחאתי לך ;))
 
שלמה הגיע הזמן ש האיתנים ואנוכי נשמע קצת נראה תמונות ואפילו נסחב את השניצל
לסדר את ההדורים כולם עם :לב: פתוח , יאללה הכדור במגרש שלך , תן פאלש.
 

אם היית בעלים של חברת אינטרנט פלצנית עם נוכחות של אתר באנגלית, במקום צרכן מוסיקה כבד, הייתי עושה מכל פוסט שלך מאמר לפנתיאון ומקדם אותו אורגנית ובצורה ממומנת בכל הרשתות.
רק תעשה לי טובה, תפרק את הפוסט הזה לנקודות ממוספרות כדי שאפשר יהיה לשתף אותו יותר בקלות.

(אם זה לא היה ברור, המחאתי לך ;))
+1
 
ד"ר, אני אעמיד פני נעלב בשם כל בעלי האנלוג :D
שמעת אנלוג אצל דורון, שמעת אנלוג אצל אביעד והיום אני יכול לומר שגם אצלי האנלוג (כשמדובר בתקליט טוב) חזר להשאיר אבק לדיגיטל מבחנת הסאונד - אולי זה זמן לעשות חושבים על איזה dCS, MSB או EMM שיעלה את הרף (בהלצה כמובן).

בסוף היום אני נהנה משני העולמות, 90%+ מהזמן מאזין לדיגיטל ולו רק בשל הנוחות והמבחר העצום, בשאר הזמן וכשיש סבלנות החוויה האנלוגית ממכרת גם עם משעבדת.

לפותח השרשור, איני מתחרט על אף ציוד שמכרתי, תמיד יצא לי לשדרג למשהו טוב בהרבה.
אצלי, בניגוד למה שחשבתי שיקרה, האנלוג השתלט לגמרי. 80-20 או אפילו 90-10 לטובת האנלוג...
 
בחיים לא חוזר לאנלוג!
 

שלמה הגיע הזמן ש האיתנים ואנוכי נשמע קצת נראה תמונות ואפילו נסחב את השניצל
לסדר את ההדורים כולם עם :לב: פתוח , יאללה הכדור במגרש שלך , תן פאלש.
האמת כל פעם אני רוצה רוצה ולא יוצא....אני בלי נדר יכוון לשבוע הבא ואשאל...(עבדתי בערב גם השבוע עקב קורונה וירוס בלאד)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור