כיצד ניתן לשמור הקלטות בממיר מג'יק HD?

  • פותח הנושא פותח הנושא אייל007
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אייל007

אוהב את התחום
הודעות
257
מעורבות
3
נקודות
18
היי לכולם
ברשותי ממיר HD מקליט של הוט ומחרתיים אני מחזיר אותו להוט מפני שהזמנתי את הקופסא החדשה שלהם FIBERBOX
יש לי המון הקלטות שעשיתי במשך שנה ולהוט אין פיתרון כיצד לשמור או להעביר את ההקלטות
האם למישהו יש איזה פיתרון אילתור או רעיון?
זה אבסורד לחברת הוט שכאשר מחליפים ממיר עקב תקלה או שידרוג אין להם פיתרון לשמור את ההקלטות
 

שאלת אותם?
 
כן שאלתי אותם ואין להם מושג כיצד עושים זאת
הם יודעים ומודים שזו פאשלה שלהם והרבה מתלוננים על זה ועדיין אין להם פיתרון
זה בסך הכל דיסק קשיח השאלה איך ניתן לישמור את ההקלטות?
 
אם זה דיסק קשיח רגיל אז אין לך בעיה.
תשלוף אותו ותעתיק למחשב שלך.
 

לא ניתן בהעתקה פשוטה, הקבצים מוצפנים.
 
אני מציע לך בתור אחד שאת הממיר הקודם הזמין ביום שהוא יצא, לבטל עוד היום את זה.
הממירים החדשים שלהם יוצרים מפוצצי באגים.
חכה חצי שנה , ואז אולי.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור