רסיבר כיצד ניתן להפעיל את הסאב במצב סטריאו ?


קובי שאלתיאל

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
1
נקודות
3
שלום לכולם,
יש לי רסיבר של DENON avrx1200
כאשר אני צופה בערוצים שמשדרים סטריאו ולא 5.1, הסאב לא עובד, יש דרך לגרום לו לעבוד גם בסטריאו ? כלומר להפוך את הסטריאו מ2.0 ל2.1 ? תודה מראש
 

איך הגדרת את הרמקולים הקדמיים? האם "גדולים" או "קטנים"?
איזה תדר חיתוך קבעת לסאב ?
ארז
 
שלום לכולם,
יש לי רסיבר של DENON avrx1200
כאשר אני צופה בערוצים שמשדרים סטריאו ולא 5.1, הסאב לא עובד, יש דרך לגרום לו לעבוד גם בסטריאו ? כלומר להפוך את הסטריאו מ2.0 ל2.1 ? תודה מראש

תזפזפ בשלט במצבי DSP עד שתגיע למצב ALL CH STEREO
 
אצלי ב X2600H, אני מגדיר את יציאת הסאב כ: LFE+MAIN ובא לציון גואל.
 

מצטרף לשאלה אם יש לי תצורה של 5.1 ואני רוצה רק קידמיים וסנטר וסאב , רסיבר rx a880 יאמאה
 
אצלי ב X2600H, אני מגדיר את יציאת הסאב כ: LFE+MAIN ובא לציון גואל.

זה לפעמים יכול לעבוד לא רע ולפעמים פחות טוב משום שהכפילות בתדרי הבאס יכולה להזיק יותר מאשר להועיל.
אפשר לקבל באס לא מסונכרן בזמנים, עם עוצמות משתנות בתדרים חופפים שבסאב ובקדמיים.
ארז
 

זה לפעמים יכול לעבוד לא רע ולפעמים פחות טוב משום שהכפילות בתדרי הבאס יכולה להזיק יותר מאשר להועיל.
אפשר לקבל באס לא מסונכרן בזמנים, עם עוצמות משתנות בתדרים חופפים שבסאב ובקדמיים.
ארז

אכן.
במקרה שלי דאגתי לכוון את הקרוס אובר הפנימי ברסיבר לפי הגדרות היצרן של הסאבים ומעבר לזה התוצאה בכלל לא רעה.
אם זה לא היה מצליח, הייתי משנה את הגדרות הרמקולים ל small וכך מבטל חפיפה כמעט לחלוטין.

מקווה שעזרתי.
 
מצטרף לשאלה אם יש לי תצורה של 5.1 ואני רוצה רק קידמיים וסנטר וסאב , רסיבר rx a880 יאמאה
יש אופציה לעבור ממצב של ריבוי רמקולים למצב סטריאו. זה אמור להיות פשוט עד מאד.
אח"כ תתחיל מכאן:
https://usa.yamaha.com/support/faq/audio_visual/5973.html
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור