כיצד מכריחים כרטיס מסך לעבוד ברזולוציה 1366X768?

  • פותח הנושא פותח הנושא UsK
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

UsK

חבר אתר
הודעות
13
מעורבות
0
נקודות
0
אהלן,
רכשתי כרטיס מסך של ASUS(ATI) EAH4550 ע"מ שאוכל לחבר את המחשב למסך וגם ל-LCD (פנסוניק TX-352LE8).
הכול מחובר ופועל, אבל הרזולוציה המקסימלית של ה-LCD הינה 1366X768 והדבר קרוב ביותר שהכרטיס מאפשר לי בהגדרות (Catalyst Control Center) זו רזולוציה של 1360X768.

האם ישנה אפשרות להכריח את הכרטיס להשתמש ברזולוציה המתאימה למסך?

תודה מראש
 

יש מגבלה של רזולוציה בכפולות 8 בכרטיסי מסך, זו הסיבה לפיקסלים החסרים.
 
זה ממש מוזר, כי בכרטיס המובנה בלוח האם יכולתי להשתמש ברזולוציה הזאת.
 
נסה עם תוכנת POWER STRIP
 

תודה רבה. אנסה :)
 
6 פיקסלים עושים כזה הבדל לרעה?!
 
ברמות תהומיות :)


משהו מאוד מוזר קורה כאן.
ניסיתי להשתמש בPOWERSTRIP, אך ללא הועיל.
על אף שהגדרתי "רזולוציה חדשה" 1366X768 עדיין רואים אותו הדבר במקרה הטוב, עד "מסך כחול" במקרה הפחות טוב.
חשבתי שאולי מדובר באמת בבעיה של כרטיס המסך החדש, אז חיברתי את לכניסת הPC בVGA לLCD, והפלא ופלא, פתאום הרזולוציה קיימת ורואים מעולה מעולה.

השאלה היא כיוון שכרגע אני מחובר למסך המחשב בכבל VGA, ולLCD בHDMI, אם אוסיף לכבל הHDMI שיוצא מהמחשב ממיר לVGA ואחבר לחיבור הPC בLCD, אז זה כן יעבוד? פשוט לא בא לי להוציא סתם כסף על כבלים וחיבורים מיותרים.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור