כיצד לתלות מסך ?

  • פותח הנושא פותח הנושא the01jackal
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

the01jackal

אוהב את התחום
הודעות
75
מעורבות
0
נקודות
6
שלום חברים יש לי שאלה בנוגע ליציאת הכבלים כאשר תולים מסך LCD על הקיר .
האם ישנו מקום מיוחד שצריך למקם בעת ההכנה בקיר ליציאת הכבלים (במרכז , למעלה , או למטה ).?
אגב מדובר במסך של סמסונג דגם LA46A650.
לעזרתכם אודה.
 

צריך לבדוק:
1. היכן ממוקמים כל החיבורים של המסך (אם אני לא טועה, זה בצד ימין תחתון של המסך מאחור בדגם זה), רצוי שיציאת הכבלים בקיר תהיה קרובה אליהם.
2. לברר לגבי מתקן התליה על הקיר, היכן נקודות המשען שלו על הקיר, כך שהיציאה של הכבלים בקיר לא תיפול עליהן.

לא לשכוח לבדוק מראש איזה כבלים אתה הולך להעביר בקיר והאם הצינור בקיר מספיק רחב עבור כולם (כולל ראשי הכבלים).
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור