כיצד לחבר הייסנס לגוגל home

  • פותח הנושא פותח הנושא viperz
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

viperz

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
1
שלום. יש לי טלוויזיה סמארט a6bg אני רוצה שזה יעבוד עם google home asistant
לפי כל ההנחיות והסרטונים אמור להיות אופציה שירות בקולי לאמזון וגוגל. אבל אצלי מופיע רק דרך vidaa. מה אני מפספס? יש דרך להוסיף את היכולת הזו? אם לא יש אלטרנטיבה?
תודה לעונים
 

הי,
בהתאם למדריך למשתמש של הדגם שלך, בהגדרה הראשונית של הטלוויזיה, לאחר בחירת השפה והמדינה, אתה צריך לחבר הטלוויזיה לחשבון ה- VIDAA שלך, לכנות אותה בשם, ואז לבחור את העוזרת הקולית.
האם בפועל זה אחרת?
 
הי תודה. עשיתי את כל זה. חיברתי לחשבון הvidaa אבל בעוזרת הקולית אין אופציה מלבד העוזרת המובנית של vidaa
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור