כיצד גדלתם עם המערכת סטריאו שלכם


גיא

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
3,122
מעורבות
1,124
נקודות
113
בימים אלו אנחנו עדים לחשיפות צדדים אחרים של החברים כאן כדוגמת הסרטונים האישיים שהעלו כאן, חלקם אפילו עם קריינות והצתלמות וידיאו של הבעלים הגאים. לי זה קוסם מאוד. מאוד מאוד. כל כך שונה מההתנהלות מאחורי המקדלת. הרבה יותר אישי וחושפני. מה שמביא אותי לתהות לשמוע כיצד אחרים התחילו עם הסיפור הזה, הג'וק הזה של הסטריאו וההיי אנד בפרט.

אני גדלתי בבית שמוזיקה תמיד הייתה חלק אינטרגלי מהבית ומהנסיעות ברכב המשפחתי. אבא שלי ז"ל הכיר לי את עולם הקסטות, תוכניות רדיו ואפילו קסטות repeat של הגשש. שישי אחה"צ ושבת בוקר מוזיקה הייתה נוהל קבוע בבית. גם כשהתגוררנו בשליחות בחו"ל בהיותי ילד. מוזיקה הוטמעה לי ב-DNA מאז שאני זוכר את עצמי. היא ליוותה ועיצבה אותי בכל שלב בחיים. ממש ככה!! ועדיין כך היום.
ווקמן על היה לי כבר בגיל 6, בגיל 13 קיבלתי מערכת מיני שלי סוני עם נגן CD, דאבל קאסט, רדיו דיגיטלי ואקווילייזר. זה היה נחשב 'ה' הדבר בגילי.
בגיל 16 סיפחתי לעצמי לחדר את המערכת של אבי ז"ל שכללה רסיבר JVC ורמקולים Celestion MP1 ונגן JVC עם מחסנית דיסקים משוכלל. קיצר, הרגשתי אלוהים בחדר עם שלמה ארצי ודייר סטרייטס.
בגיל 20 רכשתי רסיבר ימהה מפלצתי בסכום מופקע של 8,000 ש"ח. כחייל קרבי המשכורת הצבאית לא ממש נוצלה וזו הייתה הרכישה הראשונה שלי.
אחרי השחרור רכשתי רמקולים אצל גמליאל באחוזת הסטריאו בחיפה בסכום שהיה נשמע דאז דמיוני, 10,000 ש"ח. אני זוכר שאבי ז"ל הצטרף אלי ובכניסה לעסק של גמליאל אמר לי, "טוב, בוא נשמע איך נשמעים רמקולים בעשרת אלפים שקל". (גמליאל איש יקר שהכיר לי את התחום והרמות הללו, איש שחסר לי מאוד בנוף האודיו ובאופן אישי בפרט. אני גם זוכר שהוא אמר לי בחצי גיחוך כזה "חכה חכה, אתה רק התחלת". אני לעגתי בנימוס אך הוא ממרום גילו ונסיונו ידע כבר לזהות את הסריטה מתחילה).
וכך זה המשיך עד שבגיל 30 כבר הייתי ב-100K והיום עוד רגע בן 40 איפה אני ואיפה הסכומים הללו... איפה אני ולאילו תוצאות כבר הגעתי. מי היה מאמין.
אני לפעמים לוקח רגע מהצד רק כדי לספוג את ההיסטוריה האישית, המציאות הנוכחית בסלון ביתי עם אישתי וילדי ואת השאיפות והיעדים להמשך. I still have more to do!
זה הסיפור שלי בקצרה ככה בספונטני.

אז מה הסיפור שלכם?
 

נערך לאחרונה ב:

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור