LCD כיילתי את המסך ה-LG סקארלט כפי במדריך

  • פותח הנושא פותח הנושא walla246
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

walla246

אוהב את התחום
הודעות
178
מעורבות
0
נקודות
16
כולל שימוש בתוכנה שקישרת.
אך שאני מחבר את המחשב לLG בחיבור כבל DVI TO HDMI ומכוון בLCD את הרוזולוציה ל 1360X768 ,התמונה בצפייה אכן חלקה,אך משום מה,הסרט שמוקרן באמצעות המחשב,הינו חשוך ולא רואים כפי שרואים את ערוץ 10 למשל.
התמונה כהה וכל ההגדרות שניסתי לא הועילו.

בחרתי בצבע חם
בהירות 64 ניגודיות ת 54 צבע 40

לצפייה בערוץ 10/2 זה פנטסטי אך לצפייה בסרט שמוזרם מהמחשב התמונה חשוכה.
שני מנסה להרים את הניגודיות,התמונה נהיית מוארת כמו עם ערפל מסביב ללא חדות

אשמח לעזרה
תודה
הטלויזיה היא : 37LG60UR
 

שאלה

איזה גודל מסך מחשב יש לך ובאיזה רזולוציה כיוונת אותו ???
 
יש לי מחשב נייד עם יציאת DVI

שהרזולוציה בו מכוונת 768X1024
הוא מחובר בכבל DVI TO HDMI לLCD

הLCD הוא מדגם 37LG60UR לא פול HD.

הרזולוציה בLCD הינה 768X1360

ומשום מה התמונה שהוא מזרים הינה חשוכה,נכון שזה בולט בצפייה בסדרה 24 אך גם בסרטים אחרים.

אם אני מבין נכון,באם מה שאני רואה זה באכות כזאת=.S07E15.HDTV.XviD-LOL.avi
אזי אני צריך לראות באכות FULL HD.

בכל מקרה התמונה חשוכה,אשמח לעזרה והכוונה
 
בהמשך להודעה הקודמת,להלן פרטי כרטיס מסך שלי במחשב:

s
---------------
Card name: Mobile Intel(R) 915GM/GMS,910GML Express Chipset Family
Manufacturer: Intel Corporation
Chip type: Mobile Intel(R) 915GM/GMS,910GML Express Chipset Controller
DAC type: Internal
Device Key: Enum\PCI\VEN_8086&DEV_2592&SUBSYS_0938103C&REV_03
Display Memory: 128.0 MB
Current Mode: 1024 x 768 (32 bit) (60Hz)
Monitor: Plug and Play Monitor
Monitor Max Res: 1600,1200
Driver Name: ialmrnt5.dll
Driver Version: 6.14.0010.3992 (English)
DDI Version: 9 (or higher)
Driver Attributes: Final Retail
Driver Date/Size: 12/21/2004 14:35:34, 37951 bytes
WHQL Logo'd: Yes
WHQL Date Stamp: n/a
VDD: n/a
Mini VDD: ialmnt5.sys
Mini VDD Date: 12/21/2004 14:44:18, 776349 bytes
Device Identifier: {D7B78E66-66D2-11CF-147C-3229A2C2CB35}
Vendor ID: 0x8086
Device ID: 0x2592
SubSys ID: 0x0938103C
Revision ID: 0x0003
Revision ID: 0x0003
Video Accel:
Deinterlace Caps: n/a
Registry: OK
DDraw Status: Enabled
D3D Status: Enabled
AGP Status: Not Available
DDraw Test Result: All tests were successful.
D3D7 Test Result: All tests were successful.
D3D8 Test Result: All tests were successful.
D3D9 Test Result: All tests were successful.
תודה
 

הרזולוציה שאתה צריך להגדיר למחשב היא הרזולוציה הטבעית של המסך 1366X768, על מנת שהתמונה תראה במיטבה.
כרטיס המסך של המחשב שלך הוא מדגם פשוט ומיושן יחסית, אני מקווה שהוא מסוגל לתמוך ברזולוציה כזו.
כמו כן, תבדוק בדרייברים של המחשב, האם מתבצע איזהשהוא שינוי על התמונה עוד במחשב, עוד לפני שהיא יוצאת ממנו לטלויזיה.

חפש האם ישנם דרייברים חדשים יותר לכרטיס מסך.
 
תודה רבה

1.ניסתי להגדיר במחשב את הרזולוציה הטבעית 1360X768 אך הוא לא נותן לי זאת
האם יכול להיות שכרטיס המסך אינו תומך בזה למרות שישנה יציאת DVI ?

ניסתי לעדכן דרייברים מאתר אינטל,אך לטענת האתר לאחר בדיקה,שהדרייבר שלי מעודכן

2. אשמח לדעת איך ניתן לעדכן את דרייבר כרטיס המסך שיהיה עדכני.

תודה
 
אם אני מבין נכון,באם מה שאני רואה זה באכות כזאת=.S07E15.HDTV.XviD-LOL.avi
אזי אני צריך לראות באכות FULL HD.

הקובץ הזה הוא אפילו לא ברזולוציה של HD READY, ובטח ובטח שלא FULL HD. כשיש בשם של הקובץ "720P" אז מדובר בקובץ באיכות HD READY, וכשכתוב 1080P אז מדובר בFULL HD. הקובץ שלך הוא באיכות SD שנלקח ממקור HD.
 

תודה,אז תן לי להבין משהו :

שכתוב 720P ולא 1080P אז לא הצפייה לא תהיה באכות HD?

הLCD לא פול HD ,אז איך הוא ידע "לתרגם" קובץ של 720P ל HD?

תודה
 
לא הבנת אותי נכון. הטלוויזיה שלך היא HD READY, משמע שקבצים שבאים ברזולוציה של 720P יראו בה בצורה אופטימלית. אין לך מה להתעסק עם קבצי 1080P כי בטלוויזיה שלך הם יראו כמעט אותו דבר כמו קבצי 720P.

בקיצור, תשתמש בקבצי 720P כדי להוציא את המיטב מהטלוויזיה שלך.
 
תודה אסף
נא הרחב קצת בנושא :
1.מדוע שאני מזרים ב720P לא יהיה הבדל באכות הצפייה לעומת 1080P?
2. כתבת לעיל,שהקובץ שלי הינו באכות SD -מה זה אומר ?
3.שאני מזרים מדיה באכות BBRAY ( גודל הקובץ 4GB ),זה אומר שזה לא אכות בלוי ריי אמיתית ?

תודה רבה
 

1. הרזולוציה של הטלוויזיה שלך היא 1366X768, כאשר קובץ 1080P סטנדרטי בא ברזולוציה של 1920X1080. הטלוויזיה תצטרך לעבד מחדש את התמונה כדי לפצות על הפרש הפיקסלים, וכתוצאה מכך תקבל תמונה שהיא פחות או יותר שוות ערך באיכותה לקובץ ברזולוציה של 720P.

2. הכוונה בSD היא לאיכות שידור סטנדרטית אותה אתה מקבל גם דרך יס והוט בערוצים שאינם ערוצי HD.

3. קבצי BLUE RAY באים בגדלים של 25GB ואף יותר אאל"ט. סביר להניח שהקובץ שברשותך הוא קובץ MKV ברזולוציה של 720P. אם אתה שואל אותי, ההפרש באיכות התמונה בין שני הפורמטים לא שווה את הפרש הגדלים.
 
תודה רבה
החכמתי בזכותך
שבוע טוב ובשורות טובות:-)
 
אני מתלבט עם הדגם שלך רק 32 אינץ לעוד כמה טלויזיות

איך רואים שידורים רגילים ? יש חדות הצבעים אמיתיים ?

ואיך חיברת אותה לממיר ? באיזו יציאה אני מתכוון


תודה על העזרה
 

היי

התמונה בשידורי ערוץ 10+2 פנטסטית.
חיברתי בחיבור סקארט מממיר יס לאס וידאו בטלויזיה

ערוץ 1 לא משהו
 
ערוץ 1 הוא אף פעם לא משהו מבחינת תמונה... זו איכות המקור לצערנו.
 
בהמשך לנושא הרזולוציה וכרטיסי מסך :
החלפתי למחשב נייד אחר,ולמחשב אין יציאת HDMI,אך שאני מחבר לLCD עם כבל DVI TO HDMI,אני מצליח לשנות את הרזולוציה במחשב ל 1900X1080.
אך לצערי ,מסך המחשב נמרח לצדדים יתר על המידה ובטלויזיה לא צופים 1:1 מול המחשב ( האייקונים לא נמצאים כולם על שולחן העבודה אל בורחים הצידה )
פירטי התצוגה וכרטיס המסך שלי הינו :
---------------
Display Devices
---------------
Card name: Mobile Intel(R) 945GM Express Chipset Family
Manufacturer: Intel Corporation
Chip type: Intel(R) GMA 950
DAC type: Internal
Device Key: Enum\PCI\VEN_8086&DEV_27A2&SUBSYS_01D61028&REV_03
Display Memory: 224.0 MB
Current Mode: 1280 x 800 (32 bit) (60Hz)
Monitor: Plug and Play Monitor
Monitor Max Res: 1600,1200
Driver Name: igxprd32.dll
Driver Version: 6.14.0010.4814 (English)
DDI Version: 9 (or higher)
Driver Attributes: Final Retail
Driver Date/Size: 3/30/2007 21:33:56, 57344 bytes
WHQL Logo'd: Yes
WHQL Date Stamp: n/a
VDD: n/a
Mini VDD: igxpmp32.sys
Mini VDD Date: 3/30/2007 21:34:14, 5704672 bytes
Device Identifier: {D7B78E66-64E2-11CF-5661-DC21A2C2CB35}
Vendor ID: 0x8086
Device ID: 0x27A2
SubSys ID: 0x01D61028
Revision ID: 0x0003
Revision ID: 0x0003
Video Accel:
Deinterlace Caps: n/a
Registry: OK
DDraw Status: Enabled
D3D Status: Enabled
AGP Status: Not Available
1. האם כרטיס המסך שלי מוציא HD ?
2. מהי הרזולוציה המירבית של כרטיס המסך שלי ?
3. האם ניתן לשדרג אותו והיכן ?
4.איך אני יכול לחבר אותו בצורה אופטימלית ל LCD מסוג 37LG60UR ( היא לא פול HD ׂ )

תודה רבה
 

במחשב נייד לא ניתן לשדרג כרטיס מסך.
הכרטיס שלך כנראה מסוגל לנגן סרטי 720P, אני בספק לגבי 1080P.
תגדיר שהמחשב יוציא רזולוציה של 1366X768 לטלויזיה.
 
תודה ליאור.
אך תשובתך מעוררת אצלי שאלה עקרונית :
אם הבנתי נכון,אזי שידורי HD הינם ברזולוציה 1920X1080,,,אז מה זה המונח "HD READY" באם הטלויזיה מוציאה רוזולוציה מקסימלית 1366X768-זה מצטייר לי כבלוף/חרטא -שרזולוציה זו אינה יכולה לשדר HD בכלל.
אשמח לאבחנתך בסוגייה זו.
תודה
 
המינוח המקובל הוא HD READY עבור 1366X768 ו- DULL HD עבור 1920X1080, שניהם בפירוש עונים על תקן HD.
 

ז"א,אם פורמט השידור הינו 1366X768 ומוזרם באמצעות מכשיר המוציא בפורמט זה,אזי אכות הצפייה תהיה HD ?
2.ובאם כך,מדוע נוהרים דווקא לשלם יותר ולקחת פול HD ?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור