מצאתי באתר מסויים כיול מדוייק ומקצועי ל-LCD LG
אני פונה לאנשים שמכירים את ממשק ההגדרות של LG.
זה הגדרות הכיול לדגם שלי:
[TABLE="width: 450, align: center"]
[TR]
[TD="colspan: 2"]White Balance Settings:
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="colspan: 2"]
[TABLE="width: 100%"]
[TR]
[TD="width: 36%"][/TD]
[TD="width: 21%"]RED
[/TD]
[TD="width: 22%"]GREEN
[/TD]
[TD="width: 21%"]BLUE
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]100 IRE
[/TD]
[TD]-20
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]-35
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]90 IRE
[/TD]
[TD]-19
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]-38
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]80 IRE
[/TD]
[TD]-10
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]-33
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]70 IRE
[/TD]
[TD]-5
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]-28
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]60 IRE
[/TD]
[TD]-4
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]-26
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]50 IRE
[/TD]
[TD]0[/TD]
[TD][/TD]
[TD]-19
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]40 IRE
[/TD]
[TD]0[/TD]
[TD][/TD]
[TD]-18
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]30 IRE
[/TD]
[TD]-1
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]-17
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]20 IRE
[/TD]
[TD]2
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]10
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]10 IRE
[/TD]
[TD]6
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]-47
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
ניסיתי להגדיר אך בטוח יש משהוא שאני עושה לא נכון!
זה האתר שנלקח ממנו את ההגדרות הכיול הנ"ל:
http://reviews.lcdtvbuyingguide.com/lcdtvreviews/lg-47lh50-calibration.html
הלו הגדרות שאני יכול לשחק ולשנות בתפריט הLCD שלי בדיוק לפי הסדר!
לדוגמא למעלה מופיע ערך של( 20-) ב-IRE 100 RED
אז היכן אני שם ערך זה בהגדרות ה LG
איזון לבן -חם
הגדרות הלו יכולות להגיע עד (50+) או (50-)
חדות אדום- או פה?
חדות ירוק-
חדות כחול-
בהירות אדום-או פה?
בהירות ירוק-
בהירות כחול-
הגדרות הלו יכולות להגיע עד (30+) או (30-)
מערכת לניהול צבעים:
צבע אדום- או פה?
גוון אדום-או פה?
צבע ירוק-
גוון ירוק-
צבע כחול-
גוון כחול-
צבע צהוב-
גוון צהוב-
צבע טורקיז-
גוון טורקיז-
צבע ורוד(מגנטה)-
גוון ורוד(מגנטה)-
תודה רבה רבה לכם!!!!
אני פונה לאנשים שמכירים את ממשק ההגדרות של LG.
זה הגדרות הכיול לדגם שלי:
[TABLE="width: 450, align: center"]
[TR]
[TD="colspan: 2"]White Balance Settings:
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="colspan: 2"]
[TABLE="width: 100%"]
[TR]
[TD="width: 36%"][/TD]
[TD="width: 21%"]RED
[/TD]
[TD="width: 22%"]GREEN
[/TD]
[TD="width: 21%"]BLUE
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]100 IRE
[/TD]
[TD]-20
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]-35
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]90 IRE
[/TD]
[TD]-19
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]-38
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]80 IRE
[/TD]
[TD]-10
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]-33
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]70 IRE
[/TD]
[TD]-5
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]-28
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]60 IRE
[/TD]
[TD]-4
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]-26
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]50 IRE
[/TD]
[TD]0[/TD]
[TD][/TD]
[TD]-19
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]40 IRE
[/TD]
[TD]0[/TD]
[TD][/TD]
[TD]-18
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]30 IRE
[/TD]
[TD]-1
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]-17
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]20 IRE
[/TD]
[TD]2
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]10
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]10 IRE
[/TD]
[TD]6
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]-47
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
ניסיתי להגדיר אך בטוח יש משהוא שאני עושה לא נכון!
זה האתר שנלקח ממנו את ההגדרות הכיול הנ"ל:
http://reviews.lcdtvbuyingguide.com/lcdtvreviews/lg-47lh50-calibration.html
הלו הגדרות שאני יכול לשחק ולשנות בתפריט הLCD שלי בדיוק לפי הסדר!
לדוגמא למעלה מופיע ערך של( 20-) ב-IRE 100 RED
אז היכן אני שם ערך זה בהגדרות ה LG
איזון לבן -חם
הגדרות הלו יכולות להגיע עד (50+) או (50-)
חדות אדום- או פה?
חדות ירוק-
חדות כחול-
בהירות אדום-או פה?
בהירות ירוק-
בהירות כחול-
הגדרות הלו יכולות להגיע עד (30+) או (30-)
מערכת לניהול צבעים:
צבע אדום- או פה?
גוון אדום-או פה?
צבע ירוק-
גוון ירוק-
צבע כחול-
גוון כחול-
צבע צהוב-
גוון צהוב-
צבע טורקיז-
גוון טורקיז-
צבע ורוד(מגנטה)-
גוון ורוד(מגנטה)-
תודה רבה רבה לכם!!!!
נערך לאחרונה ב: