LCD כיול LCD על פי חיישן מקצועי הגדרות של LG

  • פותח הנושא פותח הנושא malako
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

malako

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
מצאתי באתר מסויים כיול מדוייק ומקצועי ל-LCD LG

אני פונה לאנשים שמכירים את ממשק ההגדרות של LG.

זה הגדרות הכיול לדגם שלי:
[TABLE="width: 450, align: center"]
[TR]
[TD="colspan: 2"]White Balance Settings:
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="colspan: 2"]
[TABLE="width: 100%"]
[TR]
[TD="width: 36%"][/TD]
[TD="width: 21%"]RED
[/TD]
[TD="width: 22%"]GREEN
[/TD]
[TD="width: 21%"]BLUE
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]100 IRE
[/TD]
[TD]-20
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]-35
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]90 IRE
[/TD]
[TD]-19
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]-38
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]80 IRE
[/TD]
[TD]-10
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]-33
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]70 IRE
[/TD]
[TD]-5
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]-28
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]60 IRE
[/TD]
[TD]-4
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]-26
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]50 IRE
[/TD]
[TD]0[/TD]
[TD][/TD]
[TD]-19
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]40 IRE
[/TD]
[TD]0[/TD]
[TD][/TD]
[TD]-18
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]30 IRE
[/TD]
[TD]-1
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]-17
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]20 IRE
[/TD]
[TD]2
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]10
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]10 IRE
[/TD]
[TD]6
[/TD]
[TD][/TD]
[TD]-47
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]



ניסיתי להגדיר אך בטוח יש משהוא שאני עושה לא נכון!

זה האתר שנלקח ממנו את ההגדרות הכיול הנ"ל:

http://reviews.lcdtvbuyingguide.com/lcdtvreviews/lg-47lh50-calibration.html


הלו הגדרות שאני יכול לשחק ולשנות בתפריט הLCD שלי בדיוק לפי הסדר!

לדוגמא למעלה מופיע ערך של( 20-) ב-IRE 100 RED

אז היכן אני שם ערך זה בהגדרות ה LG

איזון לבן -חם
הגדרות הלו יכולות להגיע עד (50+) או (50-)
חדות אדום- או פה?
חדות ירוק-
חדות כחול-
בהירות אדום-או פה?
בהירות ירוק-
בהירות כחול-


הגדרות הלו יכולות להגיע עד (30+) או (30-)
מערכת לניהול צבעים:
צבע אדום- או פה?
גוון אדום-או פה?
צבע ירוק-
גוון ירוק-
צבע כחול-
גוון כחול-
צבע צהוב-
גוון צהוב-
צבע טורקיז-
גוון טורקיז-
צבע ורוד(מגנטה)-
גוון ורוד(מגנטה)-

תודה רבה רבה לכם!!!!
 

נערך לאחרונה ב:
האם ההגדרות שמצאת ברשת מיועדות ספציפית לדגם שלך?
 
אם תשלח קישור, אנסה לעזור
 

אני הסביר את עצמי אני יודע להכנס להגדרות מומחה 1 והגדרתי כל מה שצריך....חוץ מהגדרות צבע מדוייקות של IRE

לדוגמא..
בהגדרות למעלה כתוב IRE RED 100 מופיע מינוס 20 אז היכן אני שם אותו?
בחדות אדום?
או
בבהירות אדום?
או
בצבע אדום?
או
בגוון אדום?

היכן אני שם את המינוס 20 אדום?
 
בהירות וניגודיות צבע אמורים להיות פרמטרים שונים, כמו למשל בדוגמה הזו:

http://forum.blu-ray.com/showpost.php?p=1045255&postcount=8
 

ממליץ על Spyder..
או לפחות דיסק כיול (היה נדמה לי משהו חינמי ב-AVS)..

איכשהוא השיטה של לזרוק מספרים לא מוצאת חן בעיניי
 
תודה על הניסיון לעזור אני לא צריך דוגמאות רק ביקשתי היכן אני שם את הערכים?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור