פלזמה כיול פנסוניק V20 למצב THX

  • פותח הנושא פותח הנושא dda
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dda

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
ערב טוב.
דגמי הפנסוניק שנמכרים בארץ אינם מכילים את מצב ה-THX (אמור להיות כיול מדוייק למדי).
בעזרת אפשרויות הכיול המתקדמות (ISFCCC ) ניתן לכייל את הטלויזיה להשיג את אותן התוצאות (ואף יותר טובות לפי מספר סקירות) אך לא מצאתי בשום מקום הנחיות כיול מדוייקות לגבי כל הפרמטרים. האם ואיפה ניתן למצוא הנחיות כיול אופטימליות (ל-HD ,ל-SD ...)?
 

זה בגלל שכיול מדוייק מתבצע עם מכשירי מדידה ומטריצות...
מצב True Cinema דומה מאוד למצב THX ב- V10, תכייל בו גאמה ולדעתי תגיע קרוב מאוד.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור