כיול מסך

  • פותח הנושא פותח הנושא amithochman
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

amithochman

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם.
קניתי טלוויזיה חדשה sony 40V5500 ואני מנסה לכייל אותה כדי למצות את יכולותיה.
קראתי את מדריך הכיול וגם הורדתי את התוכנה המוצעת אך עדין יש לי כמה שאלות כלליות בקשר לכיולף ולכיול המסך הספציפי שלי. אשמח לקבל קצת עזרה...
1. איך מכיילים את הטלויזיה מול YES? הטלויזיה שלי מחוברת לממיר MAX עם SCART. האם אפשר לחבר את היציאה הזו ל DVD להכניס את דיסק הכיול לכייל ואז להחזיר את החיבור חזה ל YES? זה תופס?
האם לעשות זאת ע"י USB?
2. האם המערכת של YES IMPACT מומלצת? אפשר כמה מילים עליה?
3. לטלוויזיה שלי יש מלא אופציות נוספות מלבד האלה הסטנדרטיות של קונטרסט, צבע, בהירות, חדות. האם מישהו התנסה בהן ויכול לתת איזה המלצה?

אשמח על כל עזרה!
 

1. אכן, או שתעתיק ערכי כיול מהכניסה שכוילה.
2. זו ערכת כיול בסיסית, אפשר להשתמש גם בה.
3. אם אתה מדבר על יכולות עיבוד וידאו מתקדמות, אז זה ענין אחר, יש לך דוגמאות למה הכוונה?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור