כיול מסך lcd

  • פותח הנושא פותח הנושא mager
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

mager

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
אני רוצה לכייל את מסך ה lcd שלי לפי המדריך שיש באתר.
האם אני יכול להשתמש בdvd דרך המחשב לטלווזיה כדי לכייל את המסך או שעדיף דרך dvd רגיל? אני שואל את זה כי יש לי בעיות כרגע עם ה dvd ואני רוצה לכייל את המסך כבר היום ...

תודה.
 

המחשב מחובר דרך VGA או HDMI ? מקווה שדרך HDMI.
 
אם זה דרך HDMI אז זה בסדר ?
 
מצטרף לשאלה.

הנייד שלי מחובר דרך VGA , האם זה אפשרי?

ואם עושים זאת דרך ה DVD , זה חייב להיות דרך חיבור HDMI? אם לא, דרך איזה עוד חיבורים מומלץ לעשות את הכיול?
 

חיבור VGA שונה במקצת בהשוואה לכניסות האחרות, לפעמים הוא גם מוגבל בהרבה פרמטרים של כיול.
לכן, צריך לעשות זאת דרך HDMI.
 
ליאור,
אני רוצה לכייל פלזמה PV80. ראשית אני לא מצליח להוריד את התוכנה, לאחר מספר דקות זה מפסיק.
שנית, אם הפלזמה מחוברת לממיר HD עם HDMI אזי אני חייב לחבר כבל HDMI לכיול ?
אם כן, ואין לי יציאת HDMI לא במחשב ולא ב DVD , אז איך לחבר?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור