כיול מסך 37C3500PG

  • פותח הנושא פותח הנושא shark300
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shark300

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
רציתי עזרה בכיול המסך שרכשתי השבוע 37C3500PG מרחק הצפייה הוא 2.8 מטר נטו.

אני מחובר כרגע דרך ממיר של יס 3100 דרך סקארט וRGB

כרגע אני משתמש בכיול של המתקין של ניופאן וכיולים קלים שלי דרך ערוץ 144

שבוע הבא באים להתקין לי את יס HD דרך HDMI שאני מתכוון להשתמש בו גם לSD וגם ל HD

כרגע אני רואה מריחה קלה בשינוים מהירים בתמונה כגון שידורי
ספורט

נתוני הכיול שלי

BACKLIGHT 75
CONTRAST 80
BRIGHTNES 55
COLOR 40
TINT 0
SHRPNNES-10
BLACK STRECH OFF
DNR - HIGH
MPEG HIGH
3D COLOR-OFF
COLOR TEMP- NORMAL

לפי הסקירה של ליאור יש נטיה קלה לאדמומיות יש טעם לשחק עם ה 3D COLOR?
תודה מראש על העזרה
 

המריחה הקלה יכולה לנבוע מעיבוד תמונה מוגזם, נסה ביטול של כל סוגי עיבוד תמונה במסך.
לגבי אדמומיות, האם זה משהו מודגש אצלך או אתה רוצה לכוון כי "קראת בסקירה" ?
 
האמת לגבי האדמומיות היא לא מורגשת ונובעת יותר ממה שקראתי בסקירה.
המריחות הרבה פחות מורגשות כאשר העברתי את הפילטרים של MPEG ו-DNR לגבוה.
מה שכן עדין מורגש באופן בולט "פיקסול" יתר בשינוים מהירים בתמונה כתוצאה המהדחיסה של הערוצים של יס, יש אפשרות למנוע את זה?, אולי בממיר HD התופעה תפחת?
 
זו איכות השידור... מעבר לממיר HD יעלה את הרמה מאוד בערוצי HD, אבל איכות הערוצים הרגילים לא תשתנה משמעותית
 

האם אתה מרוצה מהמסך הנ"ל?
אודה לך אם תוכל לספר מה היתרונות שלו לעומת הדגם ללא הסיומת PG
ולסיום, היכן רכשת? אני לא מוצא באינטרנט מידע לגבי מקום רכישה.

הרבה תודה,
יניב
 
ניופאן מביאים אותו
תתקשר אליהם.
הם ישמחו למכור לך.(lol)
 
ניופאן מביאים אותו
תתקשר אליהם.
הם ישמחו למכור לך.(lol)

ארים אליהם טלפון מחר
כמה עולה?
 

נערך לאחרונה ב:
סה"כ אני מרוצה, רכשתי אותו ישירות דרך ניופאן במחיר ממש טוב.

מתמודד לא רע עם שידורי SD מחכה לקבל את הממיר HD מיס כדי להתרשם מאיכות ה-HD שלו.

ההבדל הוא שיש בנוסף שני מחברי סקארט ולפי מה שהבנתי גם מעבד תמונה FAROUDJA שלא קיים הגירסה האסייתית.

המסך תוצרת אנגליה.
 
סה"כ אני מרוצה, רכשתי אותו ישירות דרך ניופאן במחיר ממש טוב.

מתמודד לא רע עם שידורי SD מחכה לקבל את הממיר HD מיס כדי להתרשם מאיכות ה-HD שלו.

ההבדל הוא שיש בנוסף שני מחברי סקארט ולפי מה שהבנתי גם מעבד תמונה FAROUDJA שלא קיים הגירסה האסייתית.

המסך תוצרת אנגליה.

מחיר?
 
6 שנים אחריות +מתקן לקיר+התקנה במחיר 6300
 

תודה
זה דיל מיוחד או שזה מה שנותנים שמה?
 
לא משהו מיוחד, עם קצת התמקחות אפשר לארגן את המחיר.
קיבלתי אינדקציה לגבי המחיר פחות או יותר לפי הדילים שניופאן מציעים באתרי המכירות ב "תן-מחיר".
 
המון תודה
 

לא היית מעדיף 42 אינץ? אני גם במרחק צפיה שלך וניראה לי שאני אלך על אותו המסך, רק 42 אינץ.
 
לא היית מעדיף 42 אינץ? אני גם במרחק צפיה שלך וניראה לי שאני אלך על אותו המסך, רק 42 אינץ.

לחבר שלי טלויזיה 42 אינטש ומרחק הצפייה שלו הוא 2.4 מטר, כמו אצלי,
יוצא שאני צריך להזיז את העיניים שלי ימינה ושמאלה בשביל לראות את התמונה וזה די מציק לי.
בכל אופן אני חושב שזה אינדיוידואלי, תבדוק את עצמך מול מסכים בחנות ותחליט.


אגב,
רכשתי את הטלויזיה אתמול בשעה טובה
37C3500PG - בעבור 5990 ש"ח כולל הובלה , שנה אחריות כוללת + 5 על המסך
אחריות של ניופאן.
 
לחבר שלי טלויזיה 42 אינטש ומרחק הצפייה שלו הוא 2.4 מטר, כמו אצלי,
יוצא שאני צריך להזיז את העיניים שלי ימינה ושמאלה בשביל לראות את התמונה וזה די מציק לי.
בכל אופן אני חושב שזה אינדיוידואלי, תבדוק את עצמך מול מסכים בחנות ותחליט.


אגב,
רכשתי את הטלויזיה אתמול בשעה טובה
37C3500PG - בעבור 5990 ש"ח כולל הובלה , שנה אחריות כוללת + 5 על המסך
אחריות של ניופאן.

אמרת שהמרחק אצלך 2.8 מטר.. למרחק של 2.4 מ' זה באמת קצת קרוב מדי, אבל אצלך 2.8 מ' לא?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור