כיול מסך פלזמה

  • פותח הנושא פותח הנושא Ambon
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Ambon

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם. אתמול קיבלתי את הסמסונג 42 אינץ' שלי החדשה מדגם A450 ועכשיו אני רוצה לכייל אותה. ראיתי שיש מדריך באתר, אך עדיין אין ברשותי DVD לכן ברצוני לבצע כיול ידני.
במדריך מפורט הסבר בסיסי שמתייחס בכל פונקציה ל - test patterns. השאלה היא האם הכוונה שאפשר לשדר את הפסים האלה רק מתוך ה - DVD? אפשר בצורה אחרת?
אולי יש מישהו שיש לו מסך זה ויכול לתת את נתוני הכיול שלו?
 

נתוני כיול של מסך אחר לא ממש יעזרו לך משום שזה תלוי גם בתאורה הספציפית בבית בחדר שלך.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור