כיול: ליאור הורדתי את התוכנה המתקדמת שהראת במדריך

  • פותח הנושא פותח הנושא walla246
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

walla246

אוהב את התחום
הודעות
178
מעורבות
0
נקודות
16
צרבתי על דיסק CD והפעלתי בDVD.
היא אומנם עולה ב DVD ,ושאני מגיע להכהות את הקווים ,שום לחיצה על שלט ה DVD לא עוזרת,
לא ימינה,לא שמאלה,לשום כיוון לא זז.
פשוט מופיעים לי קווים שחור/לבן עם הספרה 32 בתחתית המסך
מה עושים.,,,,מדוע לא עובד לי ?

לא צרבתי את זה על תקליטור DVD אלא על CD רגיל
:-(
 

אני מבין שאתה מגיע לתמונה עצמה?
את השינויים בתמונה אתה עושה דרך תפריט ושלט הטלויזיה, לא ה- DVD...
 
חחחחח :-)
תודה רבההההה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור