כיול כל כניסה בנפרד

  • פותח הנושא פותח הנושא yalyal
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yalyal

חבר אתר
הודעות
27
מעורבות
0
נקודות
0
מההסבר כאן באתר:
כיול המסך
ראשית, כדאי לדעת כי רוב המסכים מחייבים כיול כל כניסה במסך באופן נפרד, כלומר, אם כיילתם את כניסת ה-DVD, יש לעבור גם לכניסות האחרות (או להעתיק אליהן את ערכי הכיול המתאימים).


לא הבנתי איך בדיוק עושים זאת בפועל? איך אפשר לדעת איזו כניסה כיילתי? הרי כשאני מכייל כניסת ה-DVD עובדת...
טושיבה XV500.
 

תעתיק את הנתונים מהכניסה המכויילת לכניסות האחרות.
לא הבנתי לגבי "איך אפשר לדעת איזו כניסה כיילתי".
 
הרי כשאני צופה בדיסק הכיול אני משתמש בכניסה של ה-DVD, איך אפשר לשנות כיול לכניסות של ממיר וכו'?
 
תרשום את הנתונים בכניסה של ה- DVD לאחר כיול.
אחר כך תעבוד לכניסה של הממיר ותכוון לפי הנתונים שהעתקת מכניסת ה- DVD.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור