כיול אחרון לקראת שימוש SAMAUNG A450 P42

  • פותח הנושא פותח הנושא הפרסי
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

הפרסי

חבר אתר
הודעות
31
מעורבות
0
נקודות
0
שלום ליאור ,

עשיתי כיול למסך מהתוכנה שיש לך באתר רציתי לשאול מספר שאלות :

לגבי בהירות האם על 70 זה בסדר ?

לגבי צבע האם 60 זה בסדר או להוריד למתחת ל 50 ?

מה זה ניגודיות דינמית ? אצלי זה על גבוה ! האם להגדיר על כבוי ?

מה זה כיוונן השחור ? אצלי זה על גבוהה האם לשנות ?

מה לגבי הגמאה ? אצלי זה על 0 האם לשחק עם זה ?

היות והמסך בן 3 שבועות לאחר הרצה של 120 שעות צפיה על הגדרות נמוכות אודה לך על התשובה !
 

אין דבר כזה "ערך מוחלט נכון" למספרים, כל מסך והמספרים שלו, יותר מזה, גם שני מסכים מאותו הדגם לא בהכרח יכוילו על אותם המספרים, משום שכיול תלוי בתנאי התאורה של החדר הספציפי שלך.
למען האמת, בהירות 70 נראה קצת גבוה, אבל אם הגוונים הכהים נראים בסדר בתמונה, אז תשאיר.
תבצע את הכיול בחדר מוחשך, או בתנאי התאורה בהם אתם נוהגים לצפות במסך.

ניגודיות דינמית תורמת לרמת השחור בסצינות כהות, תעשה נסיונות מה נראה לך יותר טוב בעיניים, הגמא מאפשרת לך לכוון את כמות הפרטים שתראה בחלקי התמונה הכהים, על חשבון השחור.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור