כוכבים מעל: רמקול Duevel Planets

  • פותח הנושא פותח הנושא liorkoren
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

נמר,

מי רוצה ללכת לנגר עם רמקולים חדשים?

אני רואה את הרמקול הזה כמוצא לאלה שמחפשים את החוויה עם תקציב לא גבוה , האם ישנה דרך אחרת להשיג את הצליל הספציפי הזה עם רמקול אחד במחיר הזה? בהחלט לא.
האם ישנה דרך להציל את העץ החשוף? בהחלט כן.

ונכון - זה סופר מבאס ללכת לנגר אך זהו המחיר.
 
אין ברצוני להלעיז, אך הרמקול הזה הוא צעצוע. פשוטו כמשמעו.
שמעתי אותו לפני מספר חודשים והוא חסר עוצמה ונטול באס. אנמי כזה.
אולי הוא לא היה מחובר לאלקטרוניקה יוקרתית (מגבר סטריאו של דנון), אך ניכרת בו
תכונת העייפות. לא הצליח להעביר אלי את חווית השמיעה.
מצד שני, לגבי המראה, לדעתי הוא יפהפה!
 

הדיון על איכות הרמקול נעה לכיוון 'נגריה' ישראלית טיפוסית.
אני מבין שסיבית היא חומר מעניין את הנגרים החובבים ביננו- וזה נפלא, אבל חסר חשיבות.

הבעיה ברמקול כפי שאני מרגיש, שאיכות הבניה היא שערורייתית בצליל, ולא מעניין חומר הבניה.

הרמקול סובל 'ממאמץ' ורעידות בצליל במיד בס התחתון (ואין מה לדבר על בס כי הוא לא מתוכנן ומיועד לכך), הרבה מעבר למינימוניטורים שקיימים כיום.

תקלה / ליקוי כזה בולט בתיכנון ובביצוע לא יכולים להתקבל כיום כדבר שניתן להשלים איתו, ולכן צריך לחכות לדור הבא שלו שיתקן את הליקוי.

כי מעבר לכך הרמקול הוא הברקה ותמורה אדיופילית מופלאה, שאין לה מתחרים ברמת המחירים המדוברת.

אכן, הדיון הידרדר לכיוון הנגריה ואני בכלל שונא נגריות, רק מדבר בעלמא. לא צריך תמיד לשמור על דיון אודיו טהור ונקי, זה בסדר. IL, אני מיד פותח לכבודך שירשור עם שאלה אישית.
 
תגובה (מאוחרת) להערות

1. איכות בנייה - כבר למעלה משנה שהיצרן סוגר את הסיבית מלמטה. הזוג הנבדק הוא מהראשונים שהגיעו. טעות שלי שלא עידכנתי את נמר.
לגבי כל שאר ההערות בנושא - לא מקבל.

2. ספייקים - כל הליין של דובל, מהפלנטס עד היופיטר, בא עם גומיות. היצרן נגד ספייקים מבחינה עקרונית. אין כאן שום חסכון.

3. חומר - הסיבית אולי אינה חומר יקר אבל היא חלק מהקונספט ומהתוצאה הסופית.

4. תודה לנמר על ההשקעה והכתבה היפה. אני סבור שהוא "קלט" היטב את הרמקול. כל השאר הוא עניין של הרגל וטעם אישי.

עופר שחורי
מאסטרו אודיו.
 
לפלנט יש בס נפלא

שמעתי את הפלנט במספר הזדמנויות ותמיד הופתעתי מהבס המצוין שלו.
בכפר המכביה לפני שנתיים כשניגן צמוד ליופיטר רבים טעו וחשבו שזה היופיטר שמנגן.
לדעתי קימת בעיה אקוסטית בחדר המיבחן ואל לנו לשכח שהאלמנטים מופנים כלפי מעלה ויתכן שזו הסיבה לבס חלש כתענת נמר
בכל אופן מדובר בצוציק שנותן סאונד ענק ושווה כל שקל
 

אלדר.

הבס אינו חלש אלא רזה מעט.

אכן זהו רמקול חוויתי במיוחד.
 
שלום חברים...בלי להיות ציני, אני מופתע מהנחרצות של מספר חברים על סמך ניסין כזה או אחר. אז זהו, אני קניתי את הרמקולים הנ"ל (אדומים, מהממים, אשתי, נמר, אוהבת אותם שאתה לא מאמין, והיא לא אוהבת בכ ל ל את ה"תחביב שלי) לפני אחת עשרה חודשים...קודם כל לקח להם זמן...להפתח, למצוא את מקומם בסלון (לא סופי), להעדיף סוג מוסיקה ןאפילו להתרגל לרמת הלחות. אקדים ואומר שרמת הבנייה הפתיעה ומפתיעה עדיין. יש לי שלושה ילדים קטנים וסקרנים שחושבים שבבואתם היא כפי שמשתקפת בכדורי הפלאנטס, ברצינות, הם חווים חוויות אודיו ויזואליות עם הרמקולים האלו. לגבי הבאס, נכון נכון נכון, אכן רזה (משמין עם הזמן, אך עדיין רזה) כאשר ה רוח ה"מועדונית" שורה עליי אני מדליק סאב אקטיבי שמוריד אותי עוד איזה 20-30 HZ אך מי אמר שקלים??? מוסיקה אלקטרונית??? אתםכל כך טועים, בשבילי זה רמקול מ ו ש ל ם לטכנו, מינימל וטראנס פסיכודאלי. הבמה המעלפת בולעת אותך, לא חשוב איפה מיקומך בחדר, מקווצ'צ'ת אותך, מועכת, מדגדגת, ליטוף, צ'פחה וכשהטראק ניגמר, אתה מוצא עצמך עם דמעות אושר וגעגוועים למסיבות החוף בסוף שנות השמונים...מוסיקה אקוסטית? מושלם, פשוט מושלם, אין מילים מושלם. רק אציין ואעזוב אתכם לנפשכם...שידרוג הציוד סביב הרמקול עשה הבדל משמעותי!!! כבלים, CDP איכותי (במקום DVD NAD M55)העלה את איכות הצליל פי כמה וכמה וכמה...אני מאושר מהרכישה וגם אם לפעמים מגרד לי להחליף(רק בגלל המחלה ההיא..) אני מתעשת ויודע שכדי להחליף אותם, כנראה אצטרך כמה עשרות אלפים (אני קיבוצניק) בשביל BELLA LUNA אשמח לענות על שאלות
נב. נמר, אני חייב לציין ביקורת מעולה ומקצועית, קולעת למטרה אמינה ועיניינית. קראתי גם אותה לפני שהלכתי לקנות ובהחלט "איזנת" את ההתלהבות לפעמים המוגזמת שמפוזרת על הרמקולים המיוחדים האלו. כמובן שקניתי בסוף, אבל ידעתי יותר וציפיתי לפחות ולבסוף הופתעתי מאוד לטובה וכולם מרוצים...כל הכבוד...ותודה (שנה ומשהו אחרי...)
 
ברוך הבא לפורום,
שמח שאתה נהנה מהתחביב...
כתבת "שדרוג הציוד", מה הרכב המערכת שלך?
 

ברוך הנמצא, המנהל, הסטאפ השמרן שלי כולל:
Cambridge Audio Azur 840A+840c
NAD M55
Duevel Planets
Roksan Caspian DSP

אחוריים (מחבר כשבא לי, בדר"כ לא בא לי, רק בסרטים כמו האביר האפל...)
T-AMP
Cambridge Audio S30

חולם על פטיפון ומגבר מנורות מקומצן בוואטים עם אלטק ולנסיה...כשהילד האחרון יתגייס

אני יודע...הלכתי על בטוח
 
אוהד תתחדש.
אני מאוד שמח שאתה נהנה.

כמה רמקולים בתחום המחיר של הפלאנטס בחנת עם הסטאפ הזה בבית שלך לפני הקניה?
ואם כן אילו?
 
למה אני לא מצליח להיכנס לקישור ?
זה רק אצלי או שיש בעיה באתר?
 

צודק, הקישור תוקן.
 
אגב למישהו יש תשובה הגיונית למה דובל לא מספקים טווחי מדידה של הרמקולים שלהם?
 
למרות שכבר עברה לה שנה, תמשיך להתחדש כי הרמקולים של דובל ממשיכים לרגש ולהפתיע ככל שמאזינים להם.
בתהליך רכישת הרמקולים שלנו .בחנתי והאזנתי להרבה רמקולים והפלנטס היו המועדפים עד סכום של 15K ונשמעו גם יותר מאוזנים ומרגשים מיקרים אף יותר ונכון שהבס לא בעט והיתפרע , אבל הוא בהחלט היה שם וגם מאוד נעים " ומוזיקלי ".

תבלה ותהנה וגם כמה תמונות יוסיפו לחויה שלנו בפורום.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור