כדורגל ב 4K .

  • פותח הנושא פותח הנושא בנימין
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

בנימין

חבר אתר
הודעות
40
מעורבות
2
נקודות
8
היה אתמול תענוג לצפות במשחק של ברצלונה באיכות 4K .. מדהים!
 

היה אתמול תענוג לצפות במשחק של ברצלונה באיכות 4K .. מדהים!
תתחדש ותהנה! לראות משחק על מסך טוב זה מעולה אבל אין על ההרגשה של להיות במקום ולהרגיש את האווירה המחשמלת כפי שהיה אתמול באצטדיון נתניה, יציע הכסף תחתון עם למעלה מ10000 אוהדים.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור