כבל HDMI 1.3a

  • פותח הנושא פותח הנושא רונן
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

רונן

חבר משקיען
הודעות
715
מעורבות
114
נקודות
43
יש לי מסך ״49 Sony חדש 4K עם שקע HDMI.
מסך בסיסי ביותר.

המסך מחובר לממיר YESHD ללא 4K
יש חיבור למגבר עם רמקולים BOSE AM5
החיבור נעשה על ידי כבל בן כמה שנים שבזמנו היה איכותי וכתוב עליו HDMI 1.3a

לתכנים ביס ואינטרנט (נטפליקס ויוטיוב בעיקר ) יש טעם לקנות כבל HDMI חדש וטוב יותר ?

הכוונה של חברת AudioQuest מהדגמים הטובים שלהם ?

תודה
 

לא יתן לך שום דבר, אתה אפילו לא מעביר בו תכני 4K.
 
מניסיוני יש הבדלי גוון וחדות בין כבלי HDMI, אבל כנראה שהיתרון של אחד על משנהו תלוי בתוכן ובטלוויזיה.

ההבדלים אינם ניכרים רק בתכני 4K.
מעבר להבדלים הנ"ל, אחד הדברים שהפתיע אותי הוא ביטול הרעשים בתמונה(סוג של בלבול קצר מאוד בתמונה) במעבר בין מצלמה למצלמה במהלך משחק כדורסל לדוגמא.
 

תודה.
מה זה הנתון 1.3a שציינתי ? רשום על הכבל. ...
 
תודה.
 

תודה
אז קונים היום כבל ב 300$ ועוד שנה הוא מיושן
כי יש כבר מספר גבוה יותר. o_O
 
ובאותו עניין.
שאלה בבקשה : האם ניתן לחבר יציאת HDMI צד אחד לכניסת RCA צד שני ? כי חיברתי המסך החדש לממיר יס לצורך *תמונה* ,
לעניין אודיו, חיברתי מגבר עם RCA ל RCA של הממיר יס. מאחר והמסך יכול להתחבר לאינטרנט ( נטפליקס ו YouTube ) הוא לא מחובר לממיר יס ולכן אין אודיו באינטרנט.
אם אין אפשרות אשמח על המלצה למגבר / ק״ב הכי פשוט יש לי סאב ו 2 סאטליטים ) בכדי לחבר את ממיר יס אליו וממנו למסך בכבל HDMI חיבור מודרני.
 

HDMI מוציא אות דיגיטלי באיכות הגבוהה ביותר ו-RCA מוציא אות אנלוגי באיכות הנחותה ביותר. מדובר בסוגי אות שונים לגמרי.
תבדוק אם יש למסך שלך יציאת אודיו מסוג כלשהוא, בדרך כלל יש יציאה אופטית או אנלוגית (לאוזניות או RCA) שאותה תוכל לחבר למגבר.
 
תודה.
אולי אנסה ( בנוסף לקיים ) לצורך אודיו , יציאה אופטית מהמסך לממיר יס שממנו כבר יוצאים חיבורים (RCA ) למגבר.
אם לא. לא יהיה מנוס מרסיבר קולנוע ביתי חדש אבל ברמה הבסיסית ביותר. ( ? )
 
הכוונה של ליאור שתחבר את יציאת המסך (באם יש ) ישירות לכניסה אחרת במגבר ,
עדיף אופטי אם קיים במסך ובמגבר
 

תודה
למסך יש אופטי למגבר רק RCA
 

תודה. כעת לאחר שהבנתי האפשרויות , אחשוב על פתרון , יש מצב שאלך על רסיבר ק״ב חדש בעלות של עד כ 1800 שח
עם החיבורים המתאימים ובמיוחד HDMI מאחר והמסך שלי תוצרת Sony , אולי רסיבר Sony יתאים לשליטה משותפת עם אותו שלט.
 

מבקש כאמור בבקשה המלצה לרסיבר ק״ב חדש לא יקר - רק למסך סוני עם רמקולים Bose AM5 ( שניים קטנים קדימה וסאבוופר אחד ) לחדר שינה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור