כבל HDMI ל DVI מה אומר התקן?

  • פותח הנושא פותח הנושא lelior01
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

lelior01

חבר אתר
הודעות
43
מעורבות
0
נקודות
6
מה התקן אומר לגבי אורך כבל DVI ל HDMI?
האם יש הבדל בתקן עבור HDMI ל HDMI?

אני מעוניין לחבר את המחשב לlcd 40" full hd של סמסונג מסדרה 550 בעזרת כבל HDMI ל DVI באורך של 5 מטר.

כמובן שאני מדבר על HDMI 1.3.

בכלל האם באמת יש הבדל בין כבל פשוט שעולה 129 ש"ח לדוגמא:
http://www.techmod.co.il/scripts/prodView.asp?idproduct=150
לכבל שעולה 370 כגון:
http://www.pmillion.co.il/Product.aspx?productid=5714
ואני מודע לכך שאלו מהכבלים היותר זולים וכבל של 5 מטר יכול להגיע ל 800 שח
השאלה האם באמת מורגש הבדל בכלל?!
 

HDMI TO HDMI מעביר גם סאונד בכבל כמו כן גם וידאו .
DVI אינו מעביר סאונד , רק וידאו !

לגבי שני הכבלים בקישורים :
אין שום הבדל , תקנה את הזול מבין שניהם .
בהצלחה .
 
תודה על התשובה.
ראיתי גם כבלים באורך 10 מטר האם הם עומדים בתקן בכלל? או שיש צורך במגברים להגביר את האות בשימוש בכבל באורך שכזה?
ממש מוזר לי לרכוש כבל ב 129 שח ועוד של 5 מטר בעוד שמוכרים כבלים באורך של 1.5 מטר של פילפס למשל ב 250 ש"ח....:/ וכל הכבלים שראיתי באורך של 2 מטר נעים בבמוצע של ה150 ש"ח ..... מוזר משהו...
 
 

תודה ליאור.
בכל מקרה הבנתי שאסור לי לצפות לאיכות מדהימה מהכבל ב129 ש"ח בלינק למעלה
אבל לצפייה בסרטי HD בפורמט MKV אני חושב שזה יעשה את העבודה....
או שאני טועה :/ ??
 
כמו שאמרתי , אין שום בעיה בכבל של 129 , אם הוא תקין ובאורך המתאים (ז"א לא ארוך מידי ..) הוא יעבוד בשיוק אותו הדבר כמו הכבל של ה 500 שח
 
כפי שאמר אביעד, אם הכבל תקין, אז הוא יעביר תמונה באיכות של עד 1080p, ללא בעיות, אין קשר לפורמט הקובץ.
 

לי יש כבל של DVI ל HDMI באורך 10 מטר מהמחשב לרסיבר , כבל שעלה 140 שח ונראה כבל איכותי ועושה את העבודה היטב .
 
לא ממש קשור לנושא אבל האם יש משהו מיוחד שצריך לדעת לפני קניית מגן מהפרעות חשמל, קפיצות מתח וברקים ל LCD?
 

לי יש כבל של DVI ל HDMI באורך 10 מטר מהמחשב לרסיבר , כבל שעלה 140 שח ונראה כבל איכותי ועושה את העבודה היטב .

מצחיק שמצאתי במקרה ב60 ש"ח בKSP את הכבל... אם כבר זול אז עד הסוף:)
 
ועובד טוב?
 
לא רכשתי עדיין. נתקלתי בכבל באתר של KSP שחיפשתי כרטיס מסך.
מחר אני אלך לרכוש ונבדוק את התוצאות....
בעיקרון אין לי ניסיון רב בצפייה בשידורי HD אז ככה אין לי למה להשוות את התוצאות... אבל אני אעדכן מחר בתוצאות איך שאני מבין או יותר נכון רואה...
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור