כבל רשת

  • פותח הנושא פותח הנושא שוני
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

זה נכון. והאמת שאני לא סומך על אוזניים שלי, כי בספק רב אם ההיתי מצליח להבדיל בין מגברים שונים. אבל היות ואתה במסע חיפוש אחר הגברה אוטמטיבית ואין לך בעיה להשקיע סכומים גבוהים, מה מפריע לך לנסות הגברת CLASS D DIY כמו הקיט הזה...
כשאתה לא מדבר על אלקטרוניקה ונתונים, אתה מלא סתירות.
בפיסקה המצוטטת מדבריך אתה מסביר שאתה לא סומך על האוזניים שלך כי בספק רב אם היית מצליח להבחין בין מגברים.
למה אתה לא מנסה????
בסופה של אותה הפיסקה אתה שואל את רן ״מה מפריע לך לנסות הגברת קלאס די?״
אם אתה בעצמך לא מנסה, למה אתה שולח אחרים לנסות?
כתבו לך עשרות פעמים - לך תנסה אבל אתה מתעקש להביא הרצאות מיו טיוב כאילו שאתה לא יודע שעל כל הרצאה שאתה מביא אפשר להביא הרצאה ש״מוכיחה״ בדיוק את ההיפך.
אותי אתה מאוד מעייף כי בעצם לא מעניין אותך מה דעתם של אחרים, כל מה שאתה מבקש זה לכפות את דעתך באצטלה מזוייפת של יעני מדע.

אריה
 
וואי, בן אדם, אתה מוסרט קשות.
1. 6000 זה סכומים גבוהים? שנינו יודעים שלא.
2. אם אתה לא סומך על האוזניים שלך, למה אתה בפורום הזה? מה שווה כל השיח על ציוד אודיו אם אתה חושב שאין הבדלים בין מגברים או נגנים או כל דבר למעט רמקול אולי? בשביל מה אתה פה? ללמד אותנו משהו שאנחנו לא יודעים? אתה מיסיונר כמו רוברט? או אוהב להשוויץ בידע טכני כזה או אחר?

זה כמו שאני אלך לכתוב בפורום רכב אבל אין לי רישיון. מה הפואנטה?

לא אמרתי ש 6000 זה סכום גבוה, ההיפך. אמרתי שלרן שכבר הוציא מאות אלפי שקלים על ציוד הגברה שלא אהב, מה זה עוד 6000 שח לנסיון נוסף?


אני לא סומך על האוזניים שלי כי ברוב המקרים אני לא מרגיש בהבדלים, כמו הרבה אחרים, כי ברוב המקרים אין באמת הבדלים. צפה בכל הסרטון הזה ותגלה שגם אתה לא תרגיש בהבדלים שההית בטוח שקיימים. כמו למשל הוספת רעש למוסיקה, או הורדה הדרגתית של מס סביות הקידוד מ 24 ועד ל 8, מבלי שאף אחד יבחין בהבדל, ועוד בקטע מוסיקאלי מאד מורכב של מוסיקה קלאסית, ועוד.

 
ראיתי. קשקוש בלבוש:
1. אף אחד לא טען שהאוזן היא כלי מדידה מדוייק.
2. העובדה שעושים מניפולציה על סיגנל והמאזינים לא שומעים את ההבדל, לא אומרת כלום על הבדלים בין כבלים חשמל.
3. הטענה הדבילית ש"אם מצפים לשמוע הבדלים אז שומעים אותם" היא בכלל שיא הבורות. למה? כי היא וריאציה על הטענה שהאוזן היא כלי לא מדויק. אף אחד לא מתווכח עם זה. אבל מה לגבי מקרים הפוכים? שלא צופים שיהיה הבדל אבל יש? מה שקרה לי שבוע שעבר עם השקעים הכחולים לעומת האדומים?

לי אין שום בעיה להודות שאני לא שומע הבדל. אני לא טוען שאני שומע בלי בעיה כל שינוי מזערי במערכת, בייחוד כשהיא לא שלי.

חבר, אותם אלה שקונים ככלי חשמל ב-$3000 ככל הנראה קנו כבלי חשמל זולים יותר בעבר. שמעו הבדל. באופן עקבי. התחביב הזה לא מולד. הוא פונקציה של חוויות נרכשות. כלומר, כל הסתומים שמשקיעים סכומים הזויים על כבלים כנראה כבר עושים את זה כסיבוב שני או חמישי או שישי. אז סביר להניח שבדרך הם שמעו הבדלים. נכון?
במקום לשבת מאחורי מקלדת, לך לאנשים שיש להם מערכות ותנסה לבקש שישמיעו לך הבדלים בין כבלים. ואז תגבש דעה.
אתה מוזמן אלי בחיפה. שלח לי בפרטי הודעה אם רלוונטי
 

אוזן זה כלי מדידה יותר מדוייק
מכל מכשיר מדידה שקיים.
 
ידידי, סליחה שאני "נטפל" דווקא להודעה שלך לצורך העניין, סליחה נוספת אם אני מסביר בצורה פשוטה משהו שיתכן שמוכר וידוע לך ולאחרים. אבל יש איזשהו עניין ששוuה לחדד:
צריך להבין ש"זרימת" נתונים, אינה משולה ל'זרימת' מים או חשמל. המשמעות של 'מטר אחרון' שונה בתעבורת רשת ביתית. מה שאתה מכנה מודם, הוא (אני מניח) נתב - router של ספק השרות. הנתב למעשה משדר את חבילות - packets המידע למכשיר הקצה, כשמבחינת מכשיר הקצה הוא המקור. השידור הוא לוגי, ולא פיזי (הנתב מתפקד בשכבה השלישית של התקשורת), זו לא אותה חבילה 'פיזית'. הנתב מחזיק אצלו טבלאות ניתוב - routing tables שמהוות את הצומת הלוגי בין תת רשתות שונות - subnet ( בד"כ רשת האינטרנט והרשת הביתית), ומתחזקות את הקשרים בין שרתים מרוחקים כדוגמת ספוטיפיי ומכשירים ביתיים כדוגמת סטרימר או אקס בוקס.
זאת לעומת רשת החשמל או מערכת המים כשבסופו של דבר אותה מולקולת H2O שהותפלה ממיי ים מגיעה אל הפילטר שלך.

כל האמור דורש סייג, נתקלתי פה ושם בדיונים על 'סוויץ' אודיופילי', ובכן סוויץ' אינו נתב, הוא עובד ברמה השניה של התקשורת, ולכן הוא מצריך חיבור לנתב כדי עבור גישת אינטרנט, הקצאת כתובות, אבטחה וכיוצ"ב. לכן צריך להתייחס להערה של @michael123 , שאם כבר אתה מטפל ברשת באמצעות סוויץ אודיופילי אז כדי לעשות משהו צריך שהנתב יהיה איכותי, ואם אתה משתמש בכבלי רשת אודיופילים אז אתה צריך שניים, אחד בית הנתב והסוויץ ואחד בין הסוויץ והסטרימר.
העובדה היחידה, שאני מכיר היא, שמהתנסות מעשית, שמעתי שכבלי רשת עושים הבדלים גדולים.
 
אני בביזנס הלא נכון. על עשירית מילי שנייה הלקוחות שלי מקבלים חלושעס ודורשים להבין על מה ולמה. היה מתאים לי לקוחות כמו חלק מהחבר'ה באתר. לא ציני.
 

לא אמרתי ש 6000 זה סכום גבוה, ההיפך. אמרתי שלרן שכבר הוציא מאות אלפי שקלים על ציוד הגברה שלא אהב, מה זה עוד 6000 שח לנסיון נוסף?


אני לא סומך על האוזניים שלי כי ברוב המקרים אני לא מרגיש בהבדלים, כמו הרבה אחרים, כי ברוב המקרים אין באמת הבדלים. צפה בכל הסרטון הזה ותגלה שגם אתה לא תרגיש בהבדלים שההית בטוח שקיימים. כמו למשל הוספת רעש למוסיקה, או הורדה הדרגתית של מס סביות הקידוד מ 24 ועד ל 8, מבלי שאף אחד יבחין בהבדל, ועוד בקטע מוסיקאלי מאד מורכב של מוסיקה קלאסית, ועוד.

אגב תפסה את עיניי פה עוד מילה: "הורדה הדרגתית". יש פה ניסיון שיטתי לרמות את המאזינים ולהשתמש בטכניקות ידועות כדי שלא ירגישו בהבדלים.
וכל זאת מטעם מהנדסים מזדקנים שבפעם האחרונה שקראו תיגר על דעתם שלהם, היתה כשהיו בקולג'. דוחה. צריך לשים אותם בבריכת בוץ אחת ולתת להם להתגושש בביקיני עם היהודי הקשקשן המזדקן ההוא, סטיב משהו, שלא טרח לסדר את הבית שלו משנות ה-80. יש שני צידי המתרס של אותה סקאלה פאתט.

ולאחר שליהגתי. כדי לשמוע אם יש הבדלים, צריך להתחיל מהגדולים ביותר. למשל, בבת אחת להחליף את כל ככלי החשמל במערכת. ורק אז לרדת לניו-אנסים. לא ההיפך כמו אלה בסרטון.
 
לא אמרתי ש 6000 זה סכום גבוה, ההיפך. אמרתי שלרן שכבר הוציא מאות אלפי שקלים על ציוד הגברה שלא אהב, מה זה עוד 6000 שח לנסיון נוסף?



לא ממש הבנתי איך הגעת למסקנה שהוצאתי מאות אלפי שקלים על הגברה ו/או לא הייתי מרוצה ממנה...?:)

אומנם בדקתי במהלך השבועות האחרונים מספר לא מבוטל של הגברות, חלקן יקרות יותר, חלקן יקרות פחות וחלקן אכן עולות מאות אלפי שקלים, אבל בשום מקום לא כתבתי שרכשתי הגברה שכזו ובוודאי לא ציינתי שאני לא מרוצה מהרכישה.

אני כן חושב שבתחום ההגברות, בניגוד לתחום הרמקולים לדוגמא, ההבדלים הם פחות דרמטיים ומשלב מסוים אנחנו נכנסים לתחום של טעם אישי ופחות לעניין של הגברה טובה יותר או פחות.

בנוסף, אני כן יכול לומר לך שהלינגדורף שנמצא ברשותי , ה- SDA 2400, שהוא מגבר דיגיטלי, שעולה כ- $1,500 דולר נשלף מתחת למיטה, על מנת להתמודד מול מגברים של NAGRA ו- D'agostino ומגברים נוספים....והמשימה הזו הייתה גדולה עליו. לא באמת היה צריך בדיקות עיוורות למינהן, על מנת לשמוע שהוא נשמע פחות טוב.

רן
 
לא אמרתי ש 6000 זה סכום גבוה, ההיפך. אמרתי שלרן שכבר הוציא מאות אלפי שקלים על ציוד הגברה שלא אהב, מה זה עוד 6000 שח לנסיון נוסף?


אני לא סומך על האוזניים שלי כי ברוב המקרים אני לא מרגיש בהבדלים, כמו הרבה אחרים, כי ברוב המקרים אין באמת הבדלים. צפה בכל הסרטון הזה ותגלה שגם אתה לא תרגיש בהבדלים שההית בטוח שקיימים. כמו למשל הוספת רעש למוסיקה, או הורדה הדרגתית של מס סביות הקידוד מ 24 ועד ל 8, מבלי שאף אחד יבחין בהבדל, ועוד בקטע מוסיקאלי מאד מורכב של מוסיקה קלאסית, ועוד.

בשביל מה אתה דוחף את רן לתוך ההודעה שלך ? למה זה טוב ? דווקא רן מתנהל נכון ובודק הכל ולא זורק מאות אלפי שקלים כפי שניתן להבין מכתיבתך ,אפילו לפני רכישה יחסית צנועה טורח להתיעץ עם מי שמתאפשר לו ,
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור