כבל סקארט לSVIDEO

  • פותח הנושא פותח הנושא KOBI55
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

KOBI55

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
מסוג MSR660 LEXUS

מישהו יכול להסביר לי בבקשה למה האדום והלבןבכבל הזה לא נכנסים טוב לחיבורי האודיו במסך
הכותר של החיבורים גדולים מידי והם לא יושבים טוב בLCD
יש לי טושיבה 42 3500X
ואין במסך חיבור סקארט
אז קניתי סקארט ל SVIDEO
http://www.olsale.co.il/olsale/heb/itemdetails.aspx?auction_id=22807758
 

מוזר, כי הקוטר אמור להיות סטנדרטי.
האם הבעיה קיימת בכל חיבורי האודיו במסך?
 
כן ,וגם ניסתי לחבר לממיר את האדום ולבן והם

פשוט גדולים מידי
 
האם יש לך מכשירים נוספים (כמו רסיבר למשל) עם חיבורי אודיו סטנדרטים?
אם הבעיה חוזרת גם שם, אזי מחברי הכבל אינם תקינים.

האם ניתן לסובב את מחברי הכבל? יש כאלו שצריך לסובבם (להבריג לכיוון החוצה מהכבל) , להלביש אותם על החיבור ואז להבריג אותם בחזרה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור