כבל סקארט לS-VIDEO ?

  • פותח הנושא פותח הנושא dj-ariel
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dj-ariel

חבר אתר
הודעות
19
מעורבות
0
נקודות
0
קניתה אחד כזה ,, חיברתי אותו והוא לא עובד
אולי לא חברתי אותו נכון , זה מה שעשיתי את הסקארט חברתי לממיר ואת SVIDEO בLCD בצד שלה והטלוויזיה לא קבלה "אות" , החיבור הקודם הוא הפשוט ביותר (זה עם הצבעים) הוצאתי אותו וחברתי את הכבל החדש וזה לא עבד, מה אני עושה?
ניסתי לחבר את שני הכבלים יחד וזה לאתופס הטלוויזיה עובדת אבל האכות אותו דבר.
 

חיברת בממיר את הסקארט ליציאה שכתוב עליה TV ?
אתה צריך להגדיר גם את הממיר שיוצא אות S-VIDEO דרך סקארט, כפי שמפורט במדריך באתר.
 
כן אחי חיברתי לTV ולא הבנתי מה שאמרתה בדבר השני, איזה מדריך? ומה לעשות בדיוק?
 
 

כן אחי עשיתי את זה ברור , לא עזר.
 
חיברת את הOUT או את ה IN

בכבל?
 
לא אחי מה זה למה אתה מתכוון?
 

שים לב...
בחלק מהכבלים יש מתג IN/OUT בצד של הסקארט
 
לא , אין בכבל הספציפי הזה מתג כזה
 
נשמע שיש לכבל שלך בעיה, ניסית כבל אחר ?
שאלה בסיסית שכדאי לשאול: האם העברת את הטלוויזיה עצמה לתחנה הנכונה? (התחנה שממנה יש יציאה של SVIDEO) התחנה שבה אתה רואה RCA היא לא אותה תחנה שבה משדר SVIDEO
 

לא ניסיצי כבל אחר עדין , וניסתי את כל התחנות האפשריות בAV2 ראו חצי תמונה בשחור לבן מטושטש
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור