כבל חשמל (איכותי) למחשב נייח

  • פותח הנושא פותח הנושא zariel
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

zariel

חבר משקיען
הודעות
2,195
מעורבות
719
נקודות
113
בעקבות כל " הרעש " שנוצר בפרסום הפוסט של גיא
חשבתי לעצמי ובהיתיעצות בפורום,
היות והזרמת מוסיקה של טידל אצלי
באמצעות מחשב נייח,
האם יש טעם / צורך לחבר אליו
כבל חשמל איכותי,
כרגע מחובר עם כבל קומקום סטנדרתי,
יש למישהו ניסיון עם זה
תודה
 

מחובר לאיזה dac?
 
לא תהיה השפעה על איכות הסאונד אבל מחשב כן מזבל ברעש חשמלי, תקריב את האוזן לרמקול.
אפשר לחבר אותו לשקע שמחווט לפאזה אחרת בבית או כבל בלי ההרקה (כבל שוקו).

ה Dac לעומת זאת כן יכול להרוויח מכבל חשמלי איכותי יותר אבל זה כבר ניסוי וטעייה.

כבל USB איכותי יהיה מיותר כי המחבר USB ב DAC אמור להיות Galvanized ... אמור להיות למרות שאני לא בטוח
 

בעקבות כל " הרעש " שנוצר בפרסום הפוסט של גיא
חשבתי לעצמי ובהיתיעצות בפורום,
היות והזרמת מוסיקה של טידל אצלי
באמצעות מחשב נייח,
האם יש טעם / צורך לחבר אליו
כבל חשמל איכותי,
כרגע מחובר עם כבל קומקום סטנדרתי,
יש למישהו ניסיון עם זה
תודה
לדעתי יש.

נסה תחבר ותשמע.
אצלי מחובר (מחשב עם ספק ממותג) עם כבל אודיופילי ועשה שינוי לטובה.
 
אם אתה מוכן להשקיע בכל הכבילה ובכל הרכיבים ה-pro idsd יכול להיות דאק אימתני. אבל זה מצריך הרבה עבודה.
גילוי נאות: זה הדאק הנוכחי שלי.
 
נערך לאחרונה ב:
בעקבות כל " הרעש " שנוצר בפרסום הפוסט של גיא
חשבתי לעצמי ובהיתיעצות בפורום,
היות והזרמת מוסיקה של טידל אצלי
באמצעות מחשב נייח,
האם יש טעם / צורך לחבר אליו
כבל חשמל איכותי,
כרגע מחובר עם כבל קומקום סטנדרתי,
יש למישהו ניסיון עם זה
תודה
הייתי משקיע פחות בכבל ויותר בספק. אם הכבל המיועד עולה יותר מ 10% מערך ספק הכח, השלם הסתלבטויות מפה אד נאוסאום.
 

אם הדרייבר הוא ASIO ואתה שומע בעיקר דרך מיRoon
לגמרי מיותר.
 
תתחיל קודם בהחלפת הספק לליניארי ומשם תתקדם לכבל חשמל וכבל רשת. הספק הכי קריטי, היתר ישפרו עוד קצת-לא מעבר לכך
 
תתחיל קודם בהחלפת הספק לליניארי
על מה אתה ממליץ.
 

HDplex. מניסיון של כמה חברים. יש למכירה בלוחות אם ראיתי נכון. הם קצת יקרים. יש חברות נוספות
 
גילוי נאות: זה הדאק הנוכחי שלי.
הי
הממיר שלי מחובר לספק של ifi ipower plus
האם הוא לא מספיק טוב (איכותי),
עם איזה ספק אתה משתמש,
תודה
 
נערך לאחרונה ב:
HDplex. מניסיון של כמה חברים
הי
האם יש מה שנקרא ספק אודיו אדיופילי,
על מנת לקבל רצפת רעש נמוכה.
 

הי
הממיר שלי מחובר לספק של ifi ipower plus
האם הוא לא מספיק טוב (איכותי),
עם איזה ספק אתה משתמש,
תודה

הספק הזה מאד בסיסי. אני משתמש בספקים שנבנים עבורי בצרפת. לא השתמשתי בהרבה ספקים כך שקשה לי להשוות אבל היה לי hdplex והספקים הנוכחיים שלי הרבה יותר טובים.
 
לא הייתי משקיע בספק או כבל למחשב.
אם כבר שווה לדעתי להחליף למקבוק air, עובד על סוללה, ניתן להחשיך את המסך ונשמע ממש טוב.
היה לי hdplex עם נוק, האפל הרבה יותר דינמי (לא יודע למה)
 

מה שאתם רושמים פשוט לא נכון ומטעה.
חבל על הכסף כי לא תהיה שום השפעה על איכות הסאונד.

הדרייבר של ifi תומך ב ASIO.

All inputs are galvanically-isolated (including USB).
 
העניין הוא לא asio אלא היות היואסבי ממשק אסינכרוני. גם wasapi נשמע מעולה.
יש השפעה של ספק שקט על העסק אבל לדעתי די זניחה. ניתן גם להשתמש ב ifi usb purifier. אבל בתכלס מאז שעברתי למקבוק אייר, זרקתי את כל השטויות האילה והכל נשמע מעולה ממש.
 
מה שאתם רושמים פשוט לא נכון ומטעה.
חבל על הכסף כי לא תהיה שום השפעה על איכות הסאונד.

הדרייבר של ifi תומך ב ASIO.

All inputs are galvanically-isolated (including USB).
אל תשכח שספק מחשב ממותג על הקו חשמל מכניס רעש גם לרשת החשמל ועלול להשפיע על שאר הרכיבים.
 

לא תהיה השפעה על איכות הסאונד אבל מחשב כן מזבל ברעש חשמלי, תקריב את האוזן לרמקול.
אפשר לחבר אותו לשקע שמחווט לפאזה אחרת בבית או כבל בלי ההרקה (כבל שוקו).

אל תשכח שספק מחשב ממותג על הקו חשמל מכניס רעש גם לרשת החשמל ועלול להשפיע על שאר הרכיבים.
לא שכחתי וכבר רשמתי את זה כמה הודעות מעל
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור