T tidan29 אוהב את התחום הודעות 110 מעורבות 1 נקודות 18 28/4/17 #1 שלום ברשותי טלויזיה oled 55 b6y lg חיברתי כבל אופטי לרסיבר ולטלויזיה והזזתי קצת את הרסיבר והכבל נמתח קצת האם ניגרם נזק כלשהו לכבל או ליציאה ברסיבר או בטלויזיה למרות שהכל עובד בצורה תקינה ויש שמע ברמקולים בין הרסיבר לטלויזיה?
שלום ברשותי טלויזיה oled 55 b6y lg חיברתי כבל אופטי לרסיבר ולטלויזיה והזזתי קצת את הרסיבר והכבל נמתח קצת האם ניגרם נזק כלשהו לכבל או ליציאה ברסיבר או בטלויזיה למרות שהכל עובד בצורה תקינה ויש שמע ברמקולים בין הרסיבר לטלויזיה?
M michael123 חבר משקיען הודעות 9,853 מעורבות 1,467 נקודות 113 29/4/17 #3 נכתב ע"י SONYES: נסה כבל אחר לחץ כדי להרחיב... ????
א איתי ו. חבר משקיען הודעות 2,018 מעורבות 299 נקודות 83 29/4/17 #4 מוזר שממליצים לעבור לכבל אחר אחרי שהכבל הנוכחי עבר ברייק אין והוא נשמע ועובד סבאבאבא