כבל אופטי

  • פותח הנושא פותח הנושא tidan29
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tidan29

אוהב את התחום
הודעות
110
מעורבות
1
נקודות
18
שלום ברשותי טלויזיה oled 55 b6y lg חיברתי כבל אופטי לרסיבר ולטלויזיה והזזתי קצת את הרסיבר והכבל נמתח קצת האם ניגרם נזק כלשהו לכבל או ליציאה ברסיבר או בטלויזיה למרות שהכל עובד בצורה תקינה ויש שמע ברמקולים בין הרסיבר לטלויזיה? :מבולבל:
 

מוזר שממליצים לעבור לכבל אחר אחרי שהכבל הנוכחי עבר ברייק אין והוא נשמע ועובד סבאבאבא
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור